掃呢頁CODE去手機

2015年9月6日 星期日

冠軍背後 麥明詩選港姐三度爆喊 麥明詩,港姐,



麥明詩坦承多次因外界輿論而壓力爆燈,搞到曾經三度爆喊。

next 1/1 pre

麥明詩掛着「尖子」之名參選,令到佢背負住巨大嘅壓力。

next 1/1 pre

麥明詩話第一次喊係剛剛參選嗰陣,外界都猜佢點解要參選,覺得有種受委屈同有口難言嘅感覺。

next 1/1 pre

麥明詩同時又擔心屋企人嘅私生活會因她參選而受到干擾所以喊。

next 1/1 pre

麥明詩表示第二次喊係佢參選緊,面對傳媒試過幾次失言,覺得大家要求太苛刻。

next 1/1 pre

麥明詩表示三次喊係因為傳出佢同跳舞老師麥秋城嘅緋聞,自責係唔係因為言行唔夠小心引致的呢?

next 1/1 pre

麥明詩直言龐卓欣是眾多佳麗中最好的朋友。

next 1/1 pre

對於被指「冇朋友」、「無敵是最寂寞」,麥明詩以三字金言回應:「在心中!」

next 1/1 pre

應屆港姐三甲冠軍麥明詩(中)、亞軍龐卓欣(左)及季軍郭嘉文。

next 1/1 pre

呢張相睇落去,佢哋感情好似唔錯。

next 1/1 pre

後排左起:龐卓欣、林凱恩、郭嘉文,前排:麥明詩

next 1/1 pre

出爐港姐冠軍「人生贏家」麥明詩(Louisa)是十優狀元及劍橋法律系畢業生,其履歷最近再添一項亮麗殊榮——2015香港小姐冠軍!不過,Louisa多次強調自己只是個平凡女生:「我鏡頭後都係個好平常嘅女仔啫!平時鍾意同朋友唱K、食嘢同睇戲。」

參選受壓三度落淚

掛着「尖子」之名參選,雖然加分不少,但亦是壓力來源,自認從小在溫室長大的Louisa坦承多次因外界輿論而壓力爆燈:「我覺得外界對我期望好大,認為我可以好有智慧咁答每條問題,其實我本身唔係一個好有智慧嘅女仔,我淨係識考試同識溫書啫!」她更自爆在參選期間因壓力問題而先後喊過三次:「第一次係剛剛參選嗰陣,外界都猜度我點解要參選,覺得有種受委屈同有口難言嘅感覺,加上擔心屋企人嘅私生活受到干擾;第二次係我參選緊,開始經常面對傳媒,試過幾次失言,我覺得我都係個普通人,大家好似對我要求太苛刻;第三次喊係因為傳出我同跳舞老師麥秋城嘅緋聞,我諗係咪因為我嘅言行唔夠小心呢?」

雖已擁有一張無可挑剔的CV(履歷),但Louisa仍然有很多心願希望達成,她說:「人生仲有好多挑戰,唔一定係比賽,例如叫我去非洲或者北極兩個月,或者去攀喜瑪拉雅山都係大挑戰!」她亦封另一位「人生勝利組」、「妙麗」愛瑪沃森(Emma Watsons)為偶像,佩服對方的抗壓能力。

佳麗中同龐卓欣係最好的朋友

提到曾是同窗的龐卓欣(Ada)屈居亞軍,Louisa直言對方是眾多佳麗中最好的朋友:「覺得同佢好有緣,同埋我哋背景好似。」提到奪冠後被指沒有佳麗上前抱抱,因而被指「冇朋友」、「無敵是最寂寞」,Louisa以三字金言回應:「在心中!」並坦言沒有因此感失落:「我心知事實唔係咁,所以唔會介懷,我不嬲同佢哋乜都傾,傾減肥、夢想、壓力。」

鍾意就快D Share啦!