掃呢頁CODE去手機

2015年9月30日 星期三

陳陳疊】鄭嘉穎頭痕 陳凱琳嘉超多仔埋身 凱琳,鄭嘉穎,嘉穎,陳展鵬,陳凱琳,陳陳疊,





其他影片:>>






係娛樂圈入面,又點止一個陳展鵬對陳凱琳嗒糖,冧陳凱琳嘅男藝人,真係多多都數唔晒。

人夫張繼聰本身已經有個B餐謝安琪,但張繼聰一樣都俾陳凱琳電暈。講到同聲同氣類,仲有大隻仔溫家偉,乜佢唔係蔡思貝啲兵咩? 不過大隻仔溝陳凱琳溝得太過進取啦,大台即時出手護處,踢走大隻仔,唔俾佢哋兩個一齊做節目。

當然唔少得黃淑儀個仔徐肇平,佢仲托阿媽幫埋手。不過,講多冇謂,最後都係由年紀做得陳凱琳老豆嘅鄭嘉穎跑出! 鄭嘉穎依家就係大陸拍緊戲,陳凱琳就成日單拖出街兼刨定劇本做功課。

陳凱琳話依家要靠視像同鄭嘉穎維繫感情,但係男朋友經常番大陸拍劇,一拍就幾個月,香港又咁多男仔對陳凱琳起痰,鄭嘉穎同陳凱琳嘅父女戀真係唔知可唔可以開花結果喎。
鍾意就快D Share啦!