掃呢頁CODE去手機

2015年9月6日 星期日

許志安尷尬自爆去日本旅行以為被偷拍 許志安,安仔,



難得安仔咁大方share旅行瘀事。

next 1/1 pre

又自爆平時有練開8至10K跑步,幾時向大家一展身手呀?

next 1/1 pre

仲話自己即將要做空中飛人。

next 1/1 pre

下星期去美國開騷,不過留幾日又返香港喇。

next 1/1 pre

歌手許志安現身街頭馬拉松活動,表示第一屆時有參加10K:「嗰陣跑九龍東,成績好好,跑完全程,我平時都有練開8至10K,但今次就冇跑,因為冇時間操,同埋今次係跑5K,愈短就愈危險,因為想時間快就愈易出事。所以我今日就嚟幫啲歌手朋友打氣,平時我有跑開嘅,但今日着牛仔褲就唔跑喇。」

他又透露下星期會出發到美國紐約舉行首站巡唱,但大呻行程短暫:「我10號喺香港做完嘢就飛,做完演唱會14號就飛番返嚟做嘢。我同啲人講下星期飛美國,佢哋都話去幾日咋,今次去真係好短,做完嘢就走,搭飛機一程都要十幾個鐘,但都冇辦法啦。」他亦表示稍後會到內地、澳門等地巡唱。

另外,安仔透露早前跟老婆去旅行,謂只得很短的時間所以沒有遠行,並笑言去北角旅行,之後他肯透露去了日本旅行。問到今次終於冇畀人影到?他即謂:「呢個世界唔會冇人影唔到。(但你哋都唔怕?)唔係唔怕,但都想舒服啲嘅。」之後他自爆對鏡頭太敏感而弄出笑話,笑言有日晏晝五、六點見到有人向自己方向舉機拍攝:「我諗住唔好啦,望真啲原來係外國人,我仲諗係咪南華早報,但唔會啦,佢隔離仲有個人揸cam,但原來係外國女人,所以搞到我非常尷尬。」

鍾意就快D Share啦!