掃呢頁CODE去手機

2015年9月20日 星期日

陳偉霆現身杭州粉絲送吻 陳偉霆,



陳偉霆現身杭州出席活動,有粉絲獻吻作支持。

next 1/1 pre

有「小鮮肉」稱號嘅陳偉霆,每次現身都會引嚟一大班粉絲。

next 1/1 pre

喺人前未有顯現異樣,更有粉絲獻吻。

next 1/1 pre

不過人後嘅陳偉霆一臉落寞。

next 1/1 pre

此情不再。

next 1/1 pre

陳偉霆與蔡卓妍突然凌晨在微博一齊宣布分手,據知主因係佢哋分隔異地,而且兩人工作忙碌,連見面時間都變得極為罕有,自從陳偉霆專注喺內地發展之後,經常要穿梭於內地不同省份,昨日現身杭州出席活動的陳偉霆,步出機場時表情未有異樣,完全睇唔出佢正經歷失戀之痛,一班熱情粉絲一湧而上將陳偉霆包圍,期間更有粉絲上前獻吻,大方嘅陳偉霆亦欣然接受,面上更清晰留下唇印,氣氛睇落就好熱鬧,不過喺離開咗粉絲嘅包圍之後,陳偉霆終於露出傷心失落的眼神,不過專心工作嘅陳偉霆好快就收拾心情,一臉笑容咁去出席活動。

「東網巨星」fb專頁:

每日Keep住推介最「精」最「趣」娛聞,只需數分鐘,即可化身娛樂通,茶餘飯後唔驚冇話題。想加入熱議最hit最爆娛聞行列?呢個專頁真係不Like不可。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!