掃呢頁CODE去手機

2015年9月20日 星期日

三女來自單親家庭Ceci母患癌 FFx崩潰哭訴坎坷身世 癌,FFx,



三女來自單親家庭Ceci母患癌 FFx崩潰哭訴坎坷身世



其他影片:>>






來自單親家庭母患癌 FFx哭訴坎坷身世

本地跳舞女子組合FFx近日憑一首900蚊廉價歌《Sugar Baby》MV,5日內在YouTube吸超過110萬點擊,負評近3萬,被網民恥笑騎呢兼粗口問候。採訪:小米

前日FFx接受專訪,原來在笑聲背後是一段段的坎坷故事,Shirley小時因父母離異而住兒童之家,中二要半工讀;同樣單親的Ceci和Christy,前者母親患癌,後者從小做兼職以減輕返兩份工的苦爸爸,四女越講越崩潰,齊齊爆喊。



■港產組合FFx近日憑《Sugar Baby》MV吸過百萬點擊,四女前晚到蘋果大樓接受專訪。攝影:陳志嵐



■(左起)Christy、Shirley、Ceci和Mizaki講到坎坷身世及近日負評時,忍不住崩潰落淚。

Shirley曾住兒童之家

現年21歲的楊澤怡(Shirley),年幼因父母離異要入住兒童之家,儘管從小沒有家庭溫暖,她仍努力讀書,最終考入大學。近日《Sugar Baby》MV遭全城笑爆,Shirley謂害怕得不敢返學:「一聽到撻撻聲,即係首歌頭嗰幾拍嘅節奏都驚,覺得有人特登整啲聲畀我聽。」Shirley一直表現堅強,但講到自己身世,忍不住哽咽說:「好細個就獨立生活,中二已返工,中三、中四就要搵唔同地方住,好彩入到大學,但壓力好大。今年要準備畢業論文,每星期都花好多時間喺FFx,每樣嘢都得來不易,付出咗好多。」Shirley否認入娛樂圈是發明星夢:「自己鍾意唱歌跳舞,有機會就試下,一直都有付出努力!」



Ceci 賺錢為醫癌母

21歲的李詩詠(Ceci),父母離婚後跟隨母親在坪洲生活,家中經濟環境欠佳,母親縱使患上癌症,仍堅持返兩份工,自己就努力賺錢為母醫病,許多時工作太夜錯過返回坪洲的尾班船,被迫在碼頭呆等,一於慳得就慳。

Ceci講起飽受癌魔折騰的母親,忍不住落淚,並為近日網上的留言攻擊而憤憤不平:「有人WhatsApp講粗口鬧我,叫我收皮,好唔開心。我覺得好諷刺,唔甘心,我哋過去做咗好多正常嘢,去老人院、賣旗,但冇人識、冇人欣賞,但竟然因為呢件事有人識!」Ceci最感難受的,是連累家人遭惡毒問候,她並理直氣壯說:「有人話我係『人造人』,我冇整容,我冇打針,化妝箒,使唔使咁呀!」



Mizaki累母親受壓力

潘穎琳(Mizaki)是FFx中唯一有完整家庭,但家庭環境與其他拍檔一樣欠佳。近日歌曲MV負評如潮,Mizaki坦言連累母親亦飽受壓力,甚至有親戚致電母親,勸Mizaki退隊,她含淚說:「媽咪一直都好支持我,但原來有人問佢個女係咪食塞米,媽咪冇同我講,係有次我發脾氣,媽咪先爆咗出嚟,我即刻覺得自己好對佢唔住,加上今次網友連屋企人都鬧埋,自己覺得好唔孝順,媽咪仲要𠱁我,所以喺屋企都唔敢喊。」其他三位成員見Mizaki泣不成聲,即遞上紙巾互相安慰。



Christy爸爸返兩份工

同是來自破碎家庭的16歲周葆諭(Christy)仍是中學生,多年來跟隨父親生活,她從小夢想,就是父母能與她一起慶祝生日,可惜一直好夢成空,她說:「父母都係分開咗,爸爸要做兩份工,我中一就開始做嘢,但係中一我可以做到啲乜?𠵱家叫做大個少少,先所謂有能力負擔自己書簿費同飯錢!」

一直表現堅強的Christy亦忍不住落淚說:「我本來講過唔喊,我自認樂觀,俾人鬧我睇到都笑,覺得啲人幾有創意,但我認致命點係屋企同學校(家人被罵及遭同學恥笑)。」



鍾意就快D Share啦!