掃呢頁CODE去手機

2015年9月14日 星期一

十年經紀夢一場 區頭轉行賣吸塵機



一手講運,二手難撈,全港約3.68萬名代理,上月僅5,197宗成交,平均7人爭一單,不想餓死的代理另謀他就,且聽一名做了十年地產代理「區頭」的阿文(化名)道出由地產轉行賣吸塵機的理由。

阿文是四大行之一新界某區區域董事,行內稱「區頭」,數月前主動致電記者,誤以為有料爆,卻原來已辭職,轉行賣吸塵機,他無奈道:「做經紀兩條水,一手、二手,以前一手樓,我哋同發展商打交道,有關係,有貨派,但今日,一手新例後,唔再需要我哋呢啲人,所有新盤轉哂玩入飛和抽籤,有時就算有客都無用,抽唔到就抽唔到,純粹講運。」

他續稱,二手更加不用多說,一手平過二手,要說服買家買二手難過買一手,而且二手業主早年買落,享盡低息,沒有劈價的理由,就算賣不出,租金仍然有支持,令到二手也同樣無得做。他坦言,靠把口搵食多年,惟繼續營銷,賣吸塵機若賣不來就賣其他吧!另一名在細行打滾多年的代理自從成交萎縮後,已兼賣門鎖,每逢帶客睇樓,無論幫襯與否,都會硬銷電子門鎖,試圖賺不到賣樓佣金,也想賣其他貨品分一杯羹。

記者:陳家雄

掌握財經生活資訊,即Like「蘋果ATM」fb專頁

http://fb.com/appledailyatm

鍾意就快D Share啦!