掃呢頁CODE去手機

2015年9月14日 星期一

張嘉兒孖老公跳舞娛賓 高衩晚裝唔怕走光 張嘉兒,



身穿高衩晚裝嘅嘉兒,完全放膽豁出去。

next 1/1 pre

畀老公Nate抱起都唔怕。

next 1/1 pre

睇到現場賓客歡呼聲四起!

next 1/1 pre

前港姐冠軍張嘉兒與圈外男友Nate於溫哥華時間九月十二日結婚!一對新人於酒店舉行西式婚宴,在場賓客約300人,場面熱鬧!席間,兩人又表演逾三分鐘的舞蹈,穿上白色高衩長裙的嘉兒,在慢歌下先與老公Nate共舞,她更被對方又托起又氹氹轉,二人又一度Sweet爆錫錫,氣氛浪漫!其後,新郎哥獨自表演Hip Hop舞,Nate更大玩地板動作,令全場起哄!接著,嘉兒大跳椅子舞兼大騷長腿,相當性感。

嘉兒透過短訊回覆《東網》:「I had a great night. I am so happy. the wedding was perfect!(度過了一個美好的晚上,好開心,個婚禮好完美!)」她又自爆宣讀誓詞時,以及跟父親、姊妹相擁,均不禁感動落淚。同時。嘉兒又稱整個婚宴都好好玩,更透露跟老公排了12小時舞,綵排時更不慎被裙襬絆倒,認真牙煙!

「東網巨星」fb專頁:

每日Keep住推介最「精」最「趣」娛聞,只需數分鐘,即可化身娛樂通,茶餘飯後唔驚冇話題。想加入熱議最hit最爆娛聞行列?呢個專頁真係不Like不可。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!