掃呢頁CODE去手機

2015年10月26日 星期一

家中跌倒冇人知 78歲夏萍留醫 夏萍,



家中跌倒冇人知 78歲夏萍留醫



其他影片:>>






家中出事逾10粒鐘冇人知 78歲夏萍跌倒留醫

現年78歲的無綫資深演員夏萍,自第二任丈夫過身後一直過着獨居生活,前日上午夏萍在家中不慎跌倒受傷,一直無人知曉,直至晚上8時許無綫同事致電閒話家常,才揭發意外發生,並即時致電報警召喚救護車將夏萍送院治理。目前夏萍仍留院觀察,慶幸未有骨折。

粵語片時代當紅花旦、演過周星馳、吳鎮宇等無數紅星母親的78歲資深演員夏萍(Apple姐),前日上午9時許在淘大花園寓所不慎跌倒受傷,全身動彈不得。據知Apple姐與首任丈夫所生的一對子女關係疏離,鮮有聯絡,自Apple姐第二任丈夫張雲91年過身後,她一直過住獨居生活,只聘請鐘點工人打理家頭細務,而她雖有平安鐘,但又未有將平安鐘擺放身旁,以致前日上午跌倒受傷後逾10小時也無人知曉。直至當晚8時許,無綫藝員部同事一如過往致電問候Apple姐,始揭發她跌倒受傷,於是急召救護車將她送往聯合醫院救治。據悉Apple姐照X光後,身體雖多處有瘀傷,但未有骨折,目前留院觀察。



■獨居的78歲夏萍前日在寓所跌倒,十多小時後被送院救治,昨見她情況穩定精神不俗。





■夏萍入行60年一直熱愛演戲,並於05年獲無綫頒「萬千光輝演藝大獎」。



■多年前夏萍腳部出現問題,出入皆要用枴杖。圖片



■近年減產的Apple姐,對上一部作品是跟郭晉安等合作的《末代御醫》。

量血壓不耐煩

昨日有人目睹Apple姐躺在醫院病床,精神不俗,但心情似乎欠佳,護士欲幫她量血壓,但她有點不耐煩說:「又量?」之後不停講電話,着人為她關家中窗戶。記者昨致電Apple姐,問她入院一事,她聲線響亮說:「我跌親梗要入院㗎。」她指前晚入院,已照過X光沒有大礙:「冇大礙,跌親隻腳之嘛。」出院後會否要開工?她說:「我未有嘢開。」

林家棟是Apple姐契仔,昨日他從無綫一舊同事得悉契媽受傷入院,他說:「其實我一直好擔心佢一個人住,之前原本安排佢入老人院,有專人睇住佢,我會放心啲,原本佢答應入,但後來又改變主意,話想再演多一年戲,咁佢想做戲,我都冇得逼佢,但佢一個人住,再有乜閃失就麻煩,我諗住等佢出院,幫佢請個工人,可以日日貼身照顧佢,咁我就放心好多。」

Apple姐已故丈夫張雲是歌唱老師,是梁健平師傅,張雲過身之後,梁健平不時陪伴照顧師母。記者昨致電梁健平,原來他前晚有份陪Apple姐入院,他說:「我噚晚收工時大概8點接到個電話,話Apple姐喺屋企跌親,跌親時間都好長,由朝早捱到夜晚,有人打電話畀佢,佢先至話跌親,坐咗喺屋企郁唔到,我知道就即刻撲過去,佢TVB同事call白車,白車同我同步到現場,一齊上樓接佢去醫院。」



■家棟之前曾打算安排契媽夏萍入住老人院,現會再作計劃。資料圖片



■梁健平昨晚到醫院探望師母,透露前晚有份送師母入院。

「扽親尾龍骨」

問到Apple姐現時情況,梁健平說:「初步照X光冇骨折,尾龍骨有瘀有腫,其他暫時冇乜大礙,我中午都探過佢,佢仲可以食飯,精神狀況還可以。佢下午再照膝頭哥,因為佢行動唔方便,做個詳細檢查先知情況。老人家可能失平衡跣一跣,好彩唔係個頭着地,係pat pat着地,所以扽親尾龍骨。」

梁健平指老人家跌倒可大可小,尤其師母獨居令人擔心,他父親今年5月跌倒受傷後不幸過身,所以呼籲身邊有長者親友是獨居的話,定要加倍關心照顧。至昨晚梁健平再到醫院探望,問可會請看護照顧Apple姐時,他說:「要睇佢老人家意願。」

採訪:魯吉、鍾國仁

攝影:徐錦池

鍾意就快D Share啦!