掃呢頁CODE去手機

2015年10月26日 星期一

洪永城忽然向黃翠如示愛:佢揀咗蕭正楠 翠如,蕭正楠,正楠,洪永城,黃翠如,



洪永城忽然話對翠如(右圖)付出咗無限嘅愛,但最後佢揀咗蕭正楠!好亂呀!

next 1/1 pre

仲話好可惜添!

next 1/1 pre

但講到驚唔驚唐詩詠真嬲,佢又話要即刻打電話補鑊!

next 1/1 pre

洪永城,好蠱惑呀你!

next 1/1 pre

同陳凱琳勁好傾!

next 1/1 pre

陳展鵬(左起)、陳凱琳、洪永城

next 1/1 pre

洪永城:陳展鵬!今晚你夾大份啲喎!(設計對白)

next 1/1 pre

大玩selfie

next 1/1 pre

洪永城黃翠如拖手行紅地氈,網民激讚登對!(資料圖片)

next 1/1 pre

唐詩詠(資料圖片)

next 1/1 pre

藝員洪永城(Tony)於觀塘出席劇集《張保仔》結局飯,他透露今午從新加坡回港忙拍新劇《味想天開》,又透露今晚飯局由4人夾錢,問會否要求剛得獎的陳展鵬夾大份?Tony笑說:「問番佢,佢雙喜臨門,應該係要夾大份啲,請多幾餐(羨慕佢拎獎?)一定啦,簡直又愛又恨,愛佢又太叻,恨佢又太叻喇!(年底爭視帝?)佢(展鵬)係一架跑車,我見佢車尾燈都當贏架喇!(視帝人選多對手?)係呀,好多都好有份量。(唔敢爭視帝?)乜我有份提名咩?我有份參與都好開心!」

Tony昨晚與拍檔黃翠如手拖手行紅地氈時,獲網民激讚二人好Sweet和登對。問到會否擔心唐詩詠呷醋?Tony笑說:「唔會,唔知翠如有冇後悔揀咗Edwin(蕭正楠)!(定係你後悔多啲?)我對佢付出咗無限咁多嘅愛,好可惜佢最後揀咗Edwin!(唔怕女友聽到?)咁我同一時間都對好多愛嘅人付出時間,包括我啲同事。(聽到咁講真係會嬲!)係喎!依家要即刻打電話補鑊!」

「東網巨星」fb專頁:

每日Keep住推介最「精」最「趣」娛聞,只需數分鐘,即可化身娛樂通,茶餘飯後唔驚冇話題。想加入熱議最hit最爆娛聞行列?呢個專頁真係不Like不可。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!