掃呢頁CODE去手機

2015年10月12日 星期一

孖郭羨妮演夫妻 黎耀祥認投入真感情 黎耀祥,郭羨妮,



黎耀祥於劇中與郭羨妮飾演夫妻,仲話演出滲入真情。

next 1/1 pre

黎耀祥話佢同郭羨妮劇中喺個故事滲透咗好寫實嘅現代夫妻感情。

next 1/1 pre

直頭係借古喻今添,真係好令人期待喎!

next 1/1 pre

黎耀祥大讚郭羨妮「升呢」為人母後演技更趨成熟。

next 1/1 pre

黎耀祥直認與太太梁耀蓮感情極好。

next 1/1 pre

仲趁機「開金口」冧老婆添,認真識做喇!

next 1/1 pre

黎耀祥又預告相隔十年後再接拍電影。

next 1/1 pre

仲會孖吳彥祖同張孝全合作。

next 1/1 pre

黎耀祥就話因自己念舊情,所以事前無同導演林嶺東傾好價錢。

next 1/1 pre

郭羨妮 (資料圖片)

next 1/1 pre

黎耀祥與老婆 (資料圖片)

next 1/1 pre

「三屆視帝」黎耀祥(祥仔)於無綫劇集《無雙譜》中,一人分演斯文書生及粗獷獵戶。談及他於劇中與郭羨妮(Sonija)飾演夫妻時有否投放其個人經驗?祥仔即「開金口」直認與太太梁耀蓮感情極好,趁機冧老婆,他說:「自己當然會去做呢樣嘢,我成日都話我哋演戲裏面滲入自己喺現代生活嘅諗法同思想,咁樣令觀眾更有代入感,大家睇完會明白夫妻間相處真係個心同份感情係最緊要!(拍完同太太感情更好?)我哋感情不嬲都好,因為我好明白呢樣嘢,我哋太早成熟,一早明白男女之間的緣分遊戲其實只不過係咁樣!」

祥仔又指與Sonija的演出滲入真情,更從中深入了解夫妻相處之道:「我哋個故事滲透咗好寫實嘅現代夫妻感情關係,直頭係借古喻今!Sonija喺劇中婚前鍾意我份人純真,婚後就嫌我無所事事,拍拖同結婚後咁唔同,感情就出問題。」

提到與Sonija久未合作,祥仔大讚對方「升呢」為人母後演技更趨成熟:「我哋對上一次合作已經係2008年拍《Click入黃金屋》,佢做媽咪後成熟咗,我哋話題多咗,大家感覺好熟,而且默契又好!」祥仔又稱相隔十年再接拍電影,當中與吳彥祖及張孝全合作的他笑言因自己念舊情,所以事前未需與執導的林嶺東傾好價錢。

「東網巨星」fb專頁:

以抵死角度,分析各大娛樂新聞,加埋識睇一定要睇嘅網民妙論,包保享盡「Fun」秒,快啲入嚟畀Like啦。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!