掃呢頁CODE去手機

2015年10月10日 星期六

懷孕七周照踎低 汪琳自爆去年曾小產 汪琳,



汪琳走出小產陰霾,依家積極造人。

next 1/1 pre

成班媽媽一齊大合照。

next 1/1 pre

汪琳自爆上年就係成日抱Kesha,踎低又起身,影響小產。

next 1/1 pre

不過又湊女又做幕前,記得唔好咁操勞。

next 1/1 pre

見佢依家咁精神,又容光煥發,希望你造人成功。

next 1/1 pre

藝人汪琳與女兒Kesha出席活動,表示Kesha已四歲,與老公亦有計畫再度生育,因為Kesha希望有弟妺陪伴,但上年曾不幸小產,現階段努力調養身體中:「係上年嘅事,跟住原來要坐番月,一路都好唔舒服,傷風感冒,依家慢慢調理身體。(體質差?)佢(女兒)傷風感冒一星期就好番,我就要兩三星期先好番,呢輪調養就強壯番。(想生男定生女?)仔女都冇所謂。」問到小產可有留有陰影?她表示:「其實都有唔開心,自己依家身體好番啲,就再努力。(咩原因小產?)我都唔知,佢(女兒)又比較黐我,成日要我抱,初初啲人話咗唔好抱,我又成日抱佢又幫佢沖涼,踎低又起身,有一日做完活動,返咗屋企瞓咗一陣間,點解流晒血,之後就入醫院!(當時有咗幾多個月?)六、七周,都未穩定,今年再努力」

她表示雖然忙於湊女,但仍會作幕前演出,近日忙於《十月初五的月光》電影版宣傳工作,並不享受當少奶奶:「少奶奶都幾悶,要有小小事業,同埋佢(女兒)都大個,老公都OK,最緊要唔好同社會脫節。」

「東網巨星」fb專頁:

每日Keep住推介最「精」最「趣」娛聞,只需數分鐘,即可化身娛樂通,茶餘飯後唔驚冇話題。想加入熱議最hit最爆娛聞行列?呢個專頁真係不Like不可。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!