掃呢頁CODE去手機

2015年10月10日 星期六

入行17年最錫老婆 熱血方東昇直擊馬尼拉人質慘劇





其他影片:>>






(影片更新) http://facemag.hk/ustar2015

UStar 20進10,投選5校花5校草

大台新聞部記者方東昇近日因主持嘅大台節目《世界零距離II》大獲好評,人氣急升!喺大台17年嘅昇爺自畢業後就打呢份工,由實習記者做到現在嘅採訪主任,多年來主要報道社會民生及兩岸新聞,採訪過唔少新聞大事,例如10年馬尼拉人質事件,係大台新聞部老臣子。

其實昇爺向來都博到盡,對工作熱誠敢認第二無人認第一,08年北京奧運仲自廌做體育記者到當地實地採訪,每日由朝到晚走訪多個比賽場館報導新聞,其中喺中華台北隊的棒球賽事時,因中華台北隊不慎地打了一個界外球,他即由場館內追至場外「執波」,為嘅係要拎到中華台北隊打出嘅第一個界外球。

事業得意,方東昇愛情上亦都係羸家,06年佢與舊同學主播吳先瑩胞妹吳先玲結婚,雖然佢經常四圍去採訪,大時大節未能與家人度過,但昇爺曾經接受專訪時話老婆仍非常支持佢做呢份工,而佢又指唔會轉工。不過現在昇爺角色變了,由前線變成幫助新人,就好似呢一輯《世界零距離II》咁,帶住兩位小師妹陳沛珈同余凱婷做節目。

不過巴絲可能對呢兩位女主播比較陌生,雖然節目入面兩位女主播都有唔少出鏡機會,又晒英文同德文,但每集對白唔超過10句,難怪網友指兩人似佈景板多啲喎。

即入《17》直播app search & follow【facepop】!!!!

多媒體app【FACE Pop】,一開即韓!即時韓娛本地娛樂最強網料、潮流生活及職場資訊,新料新片即時pop。

一齊下載Android或iPhone版:

http://bit.ly/facepopdl

官網:

http://facemag.hk

FACE Pop網頁:

http://facepop.hk

fb:

http://www.facebook.com/facemaghk

《FACE K-pop》fb:

http://www.facebook.com/facekpop

ig :

http://www.instagram.com/facemagazine

方東昇唔止幽默風趣多金句,報導新聞仲好professional。(網上圖片) 馬尼拉人質事件昇爺遠赴當地採訪。(網上圖片)
昇爺咁有才華,梗係被人私有化啦。(網上圖片) 兩位姊妹陳沛珈(右)同黃曉瑩(左)喺節目被指似佈景板。(網上畫面)
鍾意就快D Share啦!