掃呢頁CODE去手機

2015年11月21日 星期六

陳婉衡:被搣籮柚 陳婉衡發現頭耷耷鹹豬手 :),陳婉衡,

身材出眾的陳婉衡曾在拍攝期間發現頭耷耷的鹹豬手。 next 1/1 pre 陳婉衡身材一向出眾。 next 1/1 pre 陳婉衡與張秀文(右)一同出席活動。 next 1/1 pre 陳婉衡談及被鹹豬手搣籮柚事件,話之後睇番PLAYBACK先知搵到嫌疑人,不過已經追究唔到。 next 1/1 pr ...


身材出眾的陳婉衡曾在拍攝期間發現頭耷耷的鹹豬手。

next 1/1 pre

陳婉衡身材一向出眾。

next 1/1 pre

陳婉衡與張秀文(右)一同出席活動。

next 1/1 pre

陳婉衡談及被鹹豬手搣籮柚事件,話之後睇番PLAYBACK先知搵到嫌疑人,不過已經追究唔到。

next 1/1 pre

陳婉衡呼籲收看她有份演出的《網絡挑機》節目,仲預告會有着三點式場面。

next 1/1 pre

藝人陳婉衡、羅莽和黃建東等與一班網絡紅人在九龍灣出席無綫新節目《網絡挑機》之「同盟匯首」活動。雖然陳婉衡將「咪咪」收起,但其露腰裙已經足以凸顯身材,而她亦大讚同場的張秀文身材好:「我尋日都有留意佢件黑色Deep V,正!(但你呢期網上紅啲。)佢夏天Hit咗嘛!(今期到你?)唔係咁嘅意思!」

預告着比堅尼

談到網友想多看她騷Quali時,陳婉衡就呼籲他們要收看《網絡挑機》,因為有她着比堅尼的場面:「平時喺沙灘,今次喺室內,有啲怕醜。(要擺性感甫士?)係要整蠱班網絡紅人,令佢哋尷尬。(除衫?)係嗰類」但拍攝時怕對方不上當:「因為要屈佢哋,佢哋太醒嘅話成件事衰咗就唔知點算。」

「鹹豬手」疑雲

問可有人手多多反整蠱她,陳婉衡表示沒有,亦指作為女生好清楚分別到友善的身體接觸和「抽水」:「唔知係我遲鈍定好彩,但係我遇到一次就拍緊嘢同一大班觀眾、遊客自拍,突然Feel到後面有隻手搣咗我Pat Pat一下。當時真係唔識反應,又唔係好肯定,怕屈咗人。」當翻看Playback時發現其中有一個人頭耷耷,疑是「鹹豬手」。

鍾意就快D Share啦!