掃呢頁CODE去手機

2015年11月3日 星期二

【無懼緋聞】鄧紫棋拖實馮允謙行山 馮允謙,鄧紫棋,



呢吓可唔可以叫做世紀拖手呢?

next 1/1 pre

G.E.M.相約緋聞男友馮允謙及另外一男一女友人享受行山樂。

next 1/1 pre

G.E.M.拖到馮允謙實一實。

next 1/1 pre

歌手鄧紫棋(G.E.M.)近排似乎愛上了行山,密密分享自己行山的照片到網上,這天她相約緋聞男友馮允謙、前華姐鄧佩儀及另外兩名男友人,齊齊享受行山樂,並將相片放在社交網跟歌迷「開心share」,不過就不小心洩「蜜」。

其中見G.E.M.和馮允謙表現興奮,不時一臉冧樣,而馮允謙就高舉勝利手勢,G.E.M.還玩高炒自拍,見她跟馮允謙十指緊扣,到底是無懼緋聞再熱炒,還是有心做宣傳,則只有當事人心知了。

「東網巨星」fb專頁:

以抵死角度,分析各大娛樂新聞,加埋識睇一定要睇嘅網民妙論,包保享盡「Fun」秒,快啲入嚟畀Like啦。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!