掃呢頁CODE去手機

2015年11月23日 星期一

義助家輝零片酬 學友:咁都收仲係人嚟 :),家輝,張學友,學友,張家輝,

張學友義助張家輝新片,呢啲先係真正嘅朋友! next 1/1 pre 張學友話拍咗一個下午,講出嚟都面紅! next 1/1 pre 而身旁嘅梁家輝(右)話張家輝係少有新導演,好慘架! next 1/1 pre 張學友(左)同梁家輝兩個搭晒膊頭有講有笑。 next 1/1 pre ...


張學友義助張家輝新片,呢啲先係真正嘅朋友!

next 1/1 pre

張學友話拍咗一個下午,講出嚟都面紅!

next 1/1 pre

而身旁嘅梁家輝(右)話張家輝係少有新導演,好慘架!

next 1/1 pre

張學友(左)同梁家輝兩個搭晒膊頭有講有笑。

next 1/1 pre

張學友、梁家輝

next 1/1 pre

謝雪心、張學友、梁家輝

next 1/1 pre

連學友都畀個讚家輝!

next 1/1 pre

吳君如

next 1/1 pre

林嘉欣 資料圖片

next 1/1 pre

歌手張學友出席新片《陀地驅魔人》首映禮,對於導演張家輝指客串的張學友唔會知佢拍咗乜,學友說:「知!(家輝用咗兩個shot。)咁咪好似王家衞嗰啲?偉仔(梁朝偉)喺《阿飛正傳》嗰種?咁就正啦,恨咗好耐喇。」對於家輝為新片獻唱,他笑說:「我見佢有個字讀錯國語音,本來想糾正佢,但查番之後發現原來佢啱喎。」

孖梁家輝放笑彈

及後梁家輝現身,學友就捉埋對方齊齊做訪問。曾與林嘉欣合作拍戲的學友,對於林嘉欣奪金馬影后表示恭喜對方,更笑言:「唔同我拍都拎到,仲以為係我旺佢。」身旁的梁家輝聞言則謂:「因為係李康生頒㗎,頒開嗰個就嗰個,我頒完女配角畀舒淇,再頒影后畀佢。」學友就笑謂:「咁我下年都無行啦。」

親臨支持張家輝

剛拍畢新片的梁家輝則謂香港少有新導演,故前來支持家輝,他說:「佢上一部好慘㗎(指《孟蘭神功》),新導演無咩人投資,好多人都要搭膊頭㗎。(搭你膊頭?)咁做朋友又唔係吓吓搭膊頭嘅,幫到嘅先幫。」

學友請張家輝食檸檬

至於問到學友有否向家輝收片酬?他說:「咁都收,我仲係人嚟嘅?我拍咗一個下午,講出嚟都面紅!」梁家輝就謂:「我幫君如(吳君如)拍都係收利是,個利是封就好大。」至於會否叫張家輝請食飯?學友說:「係佢想請我食飯,我唔得閒咋。」梁家輝就笑言:「我哋呢啲年紀係忙啲㗎喇。」

另外,梁家輝一見到謝雪心就叫師傅,原來二人的師徒關係是來自學珠寶設計。

最強娛樂APP《東網巨星》,推出全新遊戲節目《巨星放題》,除咗有謝安琪同陳奕迅擔任星級主持,仲有好多星級參賽者,最新一集有近期爆Hit嘅蝦頭,想睇佢點樣亂答啲問題同埋點樣取巧?快啲去《東網巨星》App收睇

《東網巨星》App下載連結

Android App - http://goo.gl/GqQlC2

iOS App - http://goo.gl/ItozKI

鍾意就快D Share啦!