掃呢頁CODE去手機

2015年12月25日 星期五

戴夢夢:傳Ricky怒喝「你躝」 夢夢唔認嘈交 __,夢夢,朱翰博,Ricky,戴夢夢,

有自稱係夢夢鄰居讀者報料話聽到有一男一女吵大鑊,話聽有男聲嗌:「你躝!」next1/1preRicky話瞓咗覺,冇回應。next1/1pre夢夢話冇嗌交,仲同大家講聖誕快樂。next1/1pre夢夢同Ricky成日有驚人壯舉。next1/1pre先有四度剝裙。next1/1pre再有三度跳車。next1/1pre夢夢屋企附近環境next1/1pre年紀相距19年的戴夢夢和太極鼓手Ricky相戀以來 ...


有自稱係夢夢鄰居讀者報料話聽到有一男一女吵大鑊,話聽有男聲嗌:「你躝!」

next 1/1 pre

Ricky話瞓咗覺,冇回應。

next 1/1 pre

夢夢話冇嗌交,仲同大家講聖誕快樂。

next 1/1 pre

夢夢同Ricky成日有驚人壯舉。

next 1/1 pre

先有四度剝裙。

next 1/1 pre

再有三度跳車。

next 1/1 pre

夢夢屋企附近環境

next 1/1 pre

年紀相距19年的戴夢夢和太極鼓手Ricky相戀以來,經常公然上演纏綿戲碼,曾自爆鬧情緒時會「能人所不能」的夢夢,每次發火都做出不少驚人壯舉,包括當街4度剝裙及3度企圖跳車!雖然愛得轟烈,但仍沒有影響夢夢和Ricky的同居生活,雙雙搬到港島區雲景臺共築愛巢。

夢夢獨坐公園

不過,一名自稱是夢夢鄰居的讀者向《東網》爆料指,凌晨時聽到一男一女激烈吵架的聲音,愈嘈愈大聲,包括有人大聲叫囂!在一片嘈吵及聲嘶力竭的對罵聲音中,聽到一把女聲語帶激動及憤怒地大聲狂呼:「你唔好亂嚟!」之後又聽到兩人大聲對罵,由於是凌晨時分,對罵聲更清楚及刺耳,一把男聲突然咆哮:「你躝!」隨即聽到有人大力執拾東西的聲音,之後見到夢夢離開住所!

45分鐘後,讀者離家落街放狗時,驚訝發現夢夢獨自呆坐在寓所附近的公園,不見Ricky身影,更指夢夢當時一臉落寞!平安夜沒有男友Ricky在身邊,獨自呆坐公園的夢夢,要孤單地過與Ricky拍拖以來的首個平安夜!

晒狗扮冇嘢

《東網》接報趕到現場了解,惜未發現夢夢蹤影,而凌晨2時《東網》致電Ricky,問是否趕夢夢出門口?他在電話中表現錯愕,遲疑良久才有禮貌地答:「我瞓緊覺,唔好意思!」隨即匆匆收線。至於夢夢雖然未有親自接聽電話,但問到是否和Ricky吵架,以及是否被對方趕出家門時,她透過短訊回應:「冇嗌交,聖誕快樂!」還附上笑面符號,態度耐人尋味!記者再追問她是否被趕出家門,但至今仍未有回覆。而夢夢在微博上載愛犬與聖誕樹的合照,並留言祝聖誕快樂,但對男友隻字不提,似乎扮冇事!《東網》再到二人寓所等候,不過一直未見他們出入,直到下午4時才見司機接送家傭外出。

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!