掃呢頁CODE去手機

2016年1月24日 星期日

星爺難頂?錢國偉:佢粗口鬧人好好笑 __,星爺,錢國偉,周星馳,

周星馳啲戲係幾盞鬼嘅,不過睇戲還睇戲,拍就係另一回事,事關唔少同星爺合作過嘅導演,都話佢好難頂。嚟緊上畫嘅《美人魚》,星爺就搵嚟錢國偉做執導,不過Wilson就話:「的而且確有很多圈中人見到我就說:『你捱得到?』我好奇點解捱唔到呢?負面嘢都聽很多,但我接觸了不太覺得那樣負面,每個導演都鬧人,好少導演唔鬧人。」然後,佢俾咗啲例子:「有幾位臨時演員,資質比較低能,星爺已經靜了很久,突然間拍枱,說了句: ...




周星馳啲戲係幾盞鬼嘅,不過睇戲還睇戲,拍就係另一回事,事關唔少同星爺合作過嘅導演,都話佢好難頂。嚟緊上畫嘅《美人魚》,星爺就搵嚟錢國偉做執導,不過Wilson就話:「的而且確有很多圈中人見到我就說:『你捱得到?』我好奇點解捱唔到呢?負面嘢都聽很多,但我接觸了不太覺得那樣負面,每個導演都鬧人,好少導演唔鬧人。」然後,佢俾咗啲例子:「有幾位臨時演員,資質比較低能,星爺已經靜了很久,突然間拍枱,說了句:『為什麼你這樣戇xxx?』中間全是國語,用國語講廣東話粗口其實係好好笑。」

雖然錢國偉話周星馳會用粗口鬧人,不過就話星爺對啲綠葉嬸嬸、老人家好有耐性:「對那幾位老人家,星爺教戲時會反覆跟她們練習『笑』、『喊』、『驚』,他可以跟她們練兩個小時,這耐性不是普通人有。」

鍾意就快D Share啦!