掃呢頁CODE去手機

2016年2月7日 星期日

入行30年 周慧敏看淡得失最緊要靚 __,周慧敏,

ALongandLastingLove~一定係女神周慧敏嘅心聲。next1/1pre周慧敏入行30年,不過佢未知會唔會開紀念演唱會。next1/1pre因為佢唔想太過heavy同大壓力。next1/1pre女神掌門人嘟嘴,好cute呀!next1/1pre周慧敏話佢一早已經看淡名利。next1/1pre而佢最珍惜嘅。next1/1pre係呢30年積落嚟嘅情同愛。next1/1pre女神,從過去到現 ...


A Long and Lasting Love~一定係女神周慧敏嘅心聲。

next 1/1 pre

周慧敏入行30年,不過佢未知會唔會開紀念演唱會。

next 1/1 pre

因為佢唔想太過heavy同大壓力。

next 1/1 pre

女神掌門人嘟嘴,好cute呀!

next 1/1 pre

周慧敏話佢一早已經看淡名利。

next 1/1 pre

而佢最珍惜嘅。

next 1/1 pre

係呢30年積落嚟嘅情同愛。

next 1/1 pre

女神,從過去到現在都係咁感性。

next 1/1 pre

女神話佢遲早都會慢慢淡出。

next 1/1 pre

大家真係要有心理準備。

next 1/1 pre

作為女神掌門人,周慧敏嘅不老童顏,一直係各界熱議重點。

next 1/1 pre

不過佢話,其實佢接受到aging,因為係自然定律。

next 1/1 pre

今年是周慧敏(Vivian)投身演藝界30周年,對於會否舉行紀念演唱會仍然未有定案,現階段的她早已過了要力爭上游的競爭期,看淡名利得失,最珍惜反而是在圈中建立的友誼以及歌迷對她的愛,這也是她繼續演藝事業的原動力。

「唔想太heavy」

Vivian說:「唔想咁快規限咗要點樣,會有壓力,其實唔一定係開演唱會先可以慶祝。由04年出返嚟到依家,呢10年時間我以fans開心為本做咗好多嘢,佢哋一直都令我接收到好多愛同支持,我好珍惜佢哋,有魄力嘅話我都會做。不過我有日終會離開舞台,相信唔會做到80歲,而係會慢慢淡出,佢哋都唔會畀壓力我。開唔開30周年演唱會同埋往後嘅工作方向都交畀神,如果各樣嘢都OK同配合到就會做,唔可以太過heavy同大壓力。」

工作回饋大家

今時今日的Vivian早已看淡個人名利得失,在圈中30年最令她珍惜的是一份情:「呢30年嚟最難忘係得到嗰份友誼,依家我已經過咗追求個人滿足同埋挑戰自己嘅階段,好珍惜同fans仲有工作伙伴之間嗰份感情,佢哋成為咗我嘅推動力,令我繼續keep住工作。我嘅工作係一份恩賜嚟,當我仲可以擁有呢份職業,我都想好好利用佢嚟回報大家。」

對於被指猶如吃了防腐劑,樣子不會變老,她說:「我覺得aging係自然定律嚟,會接受,最緊要係身體健康。作為Suisse Programme代言人,keep住最佳狀態係我嘅專業。」

配飾:Swarovski

服裝:Shiatzy Chen

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!