掃呢頁CODE去手機

2016年2月28日 星期日

【溫哥華直擊】鍾嘉欣剖白:識佢第4日,心裡面覺得佢係我老公 __,嘉欣,李嘉欣,鍾嘉欣,

鍾嘉欣今日於溫哥華時間27日下午1點40分,即香港時間凌晨5點40分左右,同老公Jeremy出發補擺喜酒,恭喜晒!新娘子嘉欣出嚟接受訪問時,佢嘅父母心情都好靚咁接受記者嘅祝賀,問到滿唔滿意女婿,嘉欣媽咪笑住話:「滿意滿意。」仲話女婿值100分,嘉欣爸爸仲笑言唔止100分。嘉欣BB嘅老公Jeremy雖然個樣Coolcool哋,但見到傳媒時都笑晒表示:「thanxcomingeveryone.」去到婚 ...


鍾嘉欣今日於溫哥華時間27日下午1點40分,即香港時間凌晨5點40分左右,同老公Jeremy出發補擺喜酒,恭喜晒!新娘子嘉欣出嚟接受訪問時,佢嘅父母心情都好靚咁接受記者嘅祝賀,問到滿唔滿意女婿,嘉欣媽咪笑住話:「滿意滿意。」仲話女婿值100分,嘉欣爸爸仲笑言唔止100分。嘉欣BB嘅老公Jeremy雖然個樣Cool cool哋,但見到傳媒時都笑晒表示:「thanx coming everyone.」去到婚宴場地,男方先落車拖實老婆入場。嘉欣出嚟做訪問,表示:「心情係好開心,因為最親嘅人,最好嘅朋友都喺度,都籌備咗一段時間,上次12月結婚時好簡單,對我嚟講,已好足夠,所以今日補擺,其實本身自己真係好開心,直至遇到爆咗料(結婚)出嚟,好多傳媒,我心情好緊張,未試過處理咁多傳媒,今日係好順利嘅一天,本來落雨,o依家有太陽,覺得神好似係送咗好多禮物俾我。」問到點解咁突然結婚,嘉欣話:「其實唔突然,我識咗佢一段時間,o依家2月...(數手指)識咗10個幾月,真係唔急,唔係快,我認識Jeremy...好得意,原來呢個世界真係有Meant to be(註定)...因為我認識佢唔使第4日,唔知點解,心裡面覺得佢係我老公,佢亦認定我係佢老婆,我哋係異地戀,因為要分開嗰種心情好辛苦,會覺得『等咩啫,係咪要等到我唔使返工先結,既然兩個都覺得係啱,點解唔快啲』,雙方屋企人都好鐘意我哋兩個,就決定咗結啦!」


鍾意就快D Share啦!