掃呢頁CODE去手機

2016年2月14日 星期日

連鎖集團入主玩壟斷 老店地爐柴火豬或成絕響 __,

每逢農曆年,已退休的豬肉佬「送叔」鄧送福都會出山,炮製秘製醬汁家鄉柴火豬,吸引識途市民到屏山慕名搶購;不過,這個傳統今後或成絕響,緣於憑米芝蓮名菜「有米豬」打響名堂的連鎖中式酒樓「季季紅」,已落實入主全港唯一地爐豬工場,謝絕外來豬加工,今後市民要食柴火豬,只能幫襯大集團旗下連鎖食肆。「送叔」謂在商言商,無奈也得接受。而有受影響的燒味老店,則不滿大集團「大蝦細」,形容是為求取得獨市生意,不擇手段。記 ...




其他影片:>>






每逢農曆年,已退休的豬肉佬「送叔」鄧送福都會出山,炮製秘製醬汁家鄉柴火豬,吸引識途市民到屏山慕名搶購;不過,這個傳統今後或成絕響,緣於憑米芝蓮名菜「有米豬」打響名堂的連鎖中式酒樓「季季紅」,已落實入主全港唯一地爐豬工場,謝絕外來豬加工,今後市民要食柴火豬,只能幫襯大集團旗下連鎖食肆。「送叔」謂在商言商,無奈也得接受。而有受影響的燒味老店,則不滿大集團「大蝦細」,形容是為求取得獨市生意,不擇手段。記者:呂麗嬋柴火「地爐豬」是60年代的產物,港府86年後不再發牌,現時位於屯門藍地桃園圍一號的「榮興儀記」,是本港碩果僅存的地爐豬工場,專為屏山九記一類老牌燒味店代燒豬。不過,自今年農曆年開始,市民要食古法炮製的柴火豬,或只能幫襯連鎖集團。「以前係我哋買咗隻新鮮豬,醃好晒送過去工場燒,宜家佢哋要做獨市,唔肯燒都無辦法,唯有改用太空爐燒,味道梗係唔同,但都無辦法」。送叔說。同樣受影響的地區名店聯發燒味,其負責人陳先生則表示,小店開業30年,一直沿用傳統柴火燒法,燒肉皮爆花更脆口。「由全港有十幾間工場做,到今日只剩榮興儀記,宜家轉埋手,人哋大集團話要轉生意形式,只肯燒好之後賣成隻現成豬俾你,代燒唔會做。講真就算唔計價錢平貴,我哋不嬲自己買豬自己醃,風味手法唔同,豬嘅來源又唔同,佢咁講即係想自己做獨市囉!」旗下多個食肆品牌包括「季季紅風味酒家」的新煮意控股(8179)主席黃君武,承認已與工場持牌人達成「共同發展」協議,燒爐暫時只為旗下食肆服務,預計三個石爐每日約可燒製100隻金豬,農曆年期間便可應市。對於壟斷之說,他這樣回應:「都係各有各發揮,無話獨市唔獨市」。據知,有關集團月前主動接洽業主,開出逾倍租金的優厚條件,要求接手。未幾業主與原租客洽談續約,要求由二萬幾加租一倍至5萬,並需一次過簽約十年。「頭5年5萬,第6年開始10萬,唔好話十年後咩世界大家都唔知,涉及嘅金額係900幾萬,做小生意要按樓揾銀行做擔保,唔係邊有可能俾到?」知情人士說。由於地爐豬工場運作複雜,據知黃君武在接手後悉數請回舊員工,包括前老闆李權新。對於由業主「降呢」成為打工仔,新哥不欲多言,只謂:「在商言商,佢哋請番晒我哋啲老伙記,加咗啲人工,大家叫做有得繼續做,唔使失業囉」。憑米芝蓮招牌菜「有米豬」打響名堂,「他來自屯門」的黃君武,在鄉紳界甚吃得開,曾與新界王劉皇發為鄰,太太劉蘭英與發嫂又份屬「舞友」,兩家人老友鬼鬼。除了名氣大的「季季紅風味酒家」,被指為鄉事飯堂的「喜尚嘉喜酒樓」開幕當日,劉皇發和梁福元雙雙撐場,十分俾面。由經營豬肉檔搖身成為上市公司主席,黃作風低調,集團2011年創業板上市,近兩年先後收購發記甜品及米芝蓮推介小食店十八座狗仔粉。由中式酒家、甜品店到街頭小食,可謂「大小通吃」。

工場過去專為老店代燒豬,但隨著大集團入主,市民今後要食古法炮製的柴火豬,只能幫襯連鎖集團。 1954年創辦的「榮興儀記」,是本港碩果僅存的柴火地爐豬工場。 食燒肉大都只能分出好唔好食,但其實行內有兩種燒法,一是柴火地爐燒,一是太空爐燒。前者的爆火皮香口耐脆,被指是人間美味。
工場靠老員工支撐,近年又因環保署加強檢控,艱苦經營,大集團入主,是白武士拯救還是大蝦細乘虛而入? 每逢農曆年,已退休的鄧送福都會出山,炮製秘製醬汁家鄉柴火豬,吸引識途市民慕名搶購,不過,今個春節或成絕響。
由業主「降呢」成為打工仔,前老闆李權新不欲多言,只謂:「佢哋請番晒我哋啲老伙記,唔使失業囉」。 由豬肉檔搖身成為上市公司主席,黃君武作風低調,集團2011年創業板上市,又先後收購發記甜品及十八座狗仔粉。 黃君武在鄉紳界甚吃得開,旗下食肆開張,劉皇發和梁福元雙雙撐場,十分俾面。

鍾意就快D Share啦!