掃呢頁CODE去手機

2016年2月14日 星期日

雙獅是亮點!蕭正楠攬翠如激似拜堂成親 __,翠如,蕭正楠,正楠,黃翠如,

蕭正楠同黃翠如情侶檔吸金,喺台上攬住合照,真係差未錫咋!next1/1pre蕭正楠打頭陣先獻唱!next1/1pre翠如BB梗係話好聽啦!next1/1pre情人節都照開工,但可以借機一齊過!next1/1pre望住對方都夠飽,唔使慶祝啦!next1/1pre兩人又鬼咁怕醜「借猴代錫」!next1/1pre不過呢,佢哋都好識做嘅,喺兩隻舞獅前面攬住影相!next1/1pre加埋嗰兩隻舞獅,真係勁似 ...


蕭正楠同黃翠如情侶檔吸金,喺台上攬住合照,真係差未錫咋!next1/1pre蕭正楠打頭陣先獻唱!next1/1pre翠如BB梗係話好聽next1/1pre情人節都照開工,但可以借機一齊過!next1/1pre望住對方都夠飽,唔使慶祝next1/1pre兩人又鬼咁怕醜「借猴代錫」!next1/1pre不過呢,佢哋都好識做嘅,喺兩隻舞獅前面攬住影相!next1/1pre加埋嗰兩隻舞獅,真係勁似 ...


蕭正楠同黃翠如情侶檔吸金,喺台上攬住合照,真係差未錫咋!

next 1/1 pre

蕭正楠打頭陣先獻唱!

next 1/1 pre

翠如BB梗係話好聽

next 1/1 pre

情人節都照開工,但可以借機一齊過!

next 1/1 pre

望住對方都夠飽,唔使慶祝

next 1/1 pre

兩人又鬼咁怕醜「借猴代錫」!

next 1/1 pre

不過呢,佢哋都好識做嘅,喺兩隻舞獅前面攬住影相!

next 1/1 pre

加埋嗰兩隻舞獅,真係勁似拜堂!

next 1/1 pre

新年加情人節,中西合璧!

next 1/1 pre

之後又拎住紮花擺晒甫士影相,真係要戴番副超喇!

next 1/1 pre

佢哋話新年已向雙方家人拜年,翠如仲唔小心向「未來奶奶」鬆章𠻹!

next 1/1 pre

司儀梁嘉琪

next 1/1 pre

蕭正楠(左)同曹永廉又真係好恩愛喎!(資料圖片)

next 1/1 pre

藝人蕭正楠(Edwin)及黃翠如以情侶檔到油塘出席情人節活動,Edwin先後獻唱歌曲《感激我遇見》及訂情劇《師奶MADAM》主題曲,令翠如冧爆大嗌:「好聽呀!」合照期間,一對「情侶舞獅」在Edwin及翠如面前錫錫,司儀梁嘉琪慫恿兩人要有樣學樣,兩人即搞笑地將手上的猴子公仔臉貼臉,其後Edwin大方在「雙獅」面前攬實女友合照,儼如拜堂成親!其後兩人又手執花束,背對背合照,被笑似影結婚相!他們在台上表示活動後都要齊齊開工,笑言平日吃燒味雙併飯,今日可吃三併加鹹蛋當慶祝情人節。

酬勞上繳翠如

兩人受訪時繼續晒恩愛,直言最近合作新劇《幕後玩家》已經日對夜對,昨日劇情更要他們在沙頭角甜蜜踩單車。二人都表示不太重視禮物,翠如更講明不喜歡收花:「我鍾意生命延續,寧願收盆栽。」Edwin即踢爆她經常養死植物,記者提議她養仙人掌,兩人即大叫好提議,笑言要交換仙人掌當情人節禮物!問到情侶檔出騷酬勞會否倍增?Edwin說:「唔知實際數字,我覺得意義比幾多錢重要!」翠如即說:「咁你今日嘅酬勞畀晒我!」Edwin即尷尬笑住答好。

翠如行奶奶政策

兩人透露新春期間已互相向對方家長拜年做足本分,翠如更出動奶奶政策,跟蕭母打麻雀時鬆章:「我落場打咗一舖啫!我又唔係好識,結果輸咗十幾蚊。」兩人表示沒有被長輩催婚,亦暫時未有成婚計劃,問到今年犯太歲的Edwin,會否結婚沖喜?他說:「唔得,點可以揾婚姻沖喜,況且我唔係太理呢啲,媽咪又會幫我攝太歲。(叫翠如幫手?)佢唔識㗎!一陣愈攝愈衰。」

曹永廉「騷擾」Edwin?

另外,Edwin於訪問期間多次提起好友曹永廉,笑言跟阿廉出騷或會更開心,即引來翠如呷醋,踢爆阿廉經常來電霸住Edwin:「我又冇嬲,我叫佢姐姐嘅。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

 http://on.cc/redirect/entertainment 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!