掃呢頁CODE去手機

2016年2月7日 星期日

尹蓁晞畀屋企人嫌肥:話唔減冇男友 __,尹蓁晞,

尹蓁晞去咗買海味呀。next1/1pre尹蓁晞話有師傅批佢29歲結婚,即係拍一年就要即刻結婚呀。next1/1pre尹蓁晞又話自己畀屋企人嫌肥,話佢唔減肥就冇男友。next1/1pre尹蓁晞又真係圓咗喎。next1/1pre尹蓁晞聞花膠聞到咁嘅樣呀。next1/1pre唔好食咁多喇!next1/1pre許嘉浩係咁笑尹蓁晞冇男友呀。next1/1pre藝人尹蓁晞(Yumi)日前與形象指導許嘉浩(Ka ...


尹蓁晞去咗買海味呀。

next 1/1 pre

尹蓁晞話有師傅批佢29歲結婚,即係拍一年就要即刻結婚呀。

next 1/1 pre

尹蓁晞又話自己畀屋企人嫌肥,話佢唔減肥就冇男友。

next 1/1 pre

尹蓁晞又真係圓咗喎。

next 1/1 pre

尹蓁晞聞花膠聞到咁嘅樣呀。

next 1/1 pre

唔好食咁多喇!

next 1/1 pre

許嘉浩係咁笑尹蓁晞冇男友呀。

next 1/1 pre

藝人尹蓁晞(Yumi)日前與形象指導許嘉浩(Karl)到了西營盤為開年飯掃海味迎猴年,大量入購新年三寶-鮑魚、花膠及海參。

Yumi稱母親愛煲花膠湯養顏,她笑言:「我呢個年紀需要,吸收多啲collagen,今次向老闆娘學完,想煮畀屋企人同朋友。」Karl表示海味店太子爺是其中學同學:「有次拍飲食節目去咗觀塘一間海味店,可能見我哋後生覺得我哋唔識,又見Yumi個樣蠢吓蠢吓!今次嚟上堂,都係呢區嘅海味店最正宗!」Karl不停作弄Yumi,又嘲笑她感情沒有着落。

屋企人嫌肥

問Yumi有否找相士睇相?她坦言找過泰國師傅算命:「師傅話我29歲會結婚,今年28歲喇,即係今年要識,拍一年就結。(迷信?)一半一半,不過聽到都開心。(可以拍一年拖就結?)冇所謂,睇對象。」問到家人有否催促她覓男友?她無奈地說:「其實爹哋、媽咪好耐冇問我有冇男友,放棄咗我。佢哋叫我減肥,唔減冇男友,我好想keep番以前嘅身形。(有冇圍繞桃花樹行三圈?)有呀,其實係順時針定逆時針?」在旁的Karl又嘲笑她:「你唔係逆時針呀?唔怪得搞到咁啲人話年頭買完,年尾要買番棵先圓滿,襯年尾帶你買番棵」

場地:利興行

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

 http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!