掃呢頁CODE去手機

2016年2月3日 星期三

河國榮行年宵 毛記主播討利是 林日曦黑面:你哋唔好咁低能啦! __,河國榮,

大家有冇見過林日曦笑?河國榮和方健儀見過,係真係見過。兩人行到《100毛》攤檔,林日曦恭迎「香港區最受歡迎男女歌星」時,忍不住笑了一下說:「嘩,我真係要呃like呀呢次,我攞番我個電話先!」林日曦跟兩人寒暄兩句後,又回復黑面,事關一眾主播東方昇、盤菜瑩子、利君牙、羅若off和黃慘盈等,一見河國榮和方健儀便即時失控,只顧跟兩人合照,完全沒理過攤檔。其後,又大吵大釀向兩人討利是,林日曦不屑的說:「你哋 ...




其他影片:>>






大家有冇見過林日曦笑?河國榮和方健儀見過,係真係見過。兩人行到《100毛》攤檔,林日曦恭迎「香港區最受歡迎男女歌星」時,忍不住笑了一下說:「嘩,我真係要呃like呀呢次,我攞番我個電話先!」林日曦跟兩人寒暄兩句後,又回復黑面,事關一眾主播東方昇、盤菜瑩子、利君牙、羅若off和黃慘盈等,一見河國榮和方健儀便即時失控,只顧跟兩人合照,完全沒理過攤檔。其後,又大吵大釀向兩人討利是,林日曦不屑的說:「你哋唔好咁低能未到年初一,派咩利是啫?」其後,林日曦「被迫」跟大隊拍大合照,眾主播繼續搗蛋亂拋賀年語句,林日曦終忍不住說:「你哋係咪真係以為自己係無綫?所以啲媒體開始多人留意,就迷失咗自己。」林日曦只係一貫佢黑面串嘴作風,其實佢都同班主播一樣任影唔嬲,不過佢之前喺自己facebook講過,女讀者合照要保持2秒距離,而男讀者則要12秒,大家醒水喇!採訪:譚倩宜

攝影:沈健程、馮峰、吉吉

髮型:Vincent Yeung @ Salon Osmosis

服裝:Marella

河國榮方健儀踩旺100毛場 呢張相扼到好多like啦一定 一講利是,耍手擰頭
果然係最受歡迎男歌手 腦細簽書簽到手軟

鍾意就快D Share啦!