掃呢頁CODE去手機

2016年3月2日 星期三

【有B仔靚相】提早兩個月作動 黃伊汶深夜生B! __,黃伊汶,

懷胎八個月嘅黃伊汶(Emme),上月21號先至喺社交網貼咗一輯搞笑大肚相,實行開開心心迎接小生命嘅來臨。相中見低炒影住Emme巨肚,Emme同老公陳國坤就鏡頭喺巨肚上方笑笑口,隔住個mon都感受到兩人喜悅。等咗咁耐,恭喜陳生陳太,BB出咗世喇!噚晚(即1號)已有傳Emme作動入院生得喇,故早有傳媒在醫院等候。3月2日凌晨12點05分,陳國坤匆匆趕到醫院,記者問新手爸爸:「嘩,做咩事依家先至出現?」 ...




其他影片:>>






懷胎八個月嘅黃伊汶(Emme),上月21號先至喺社交網貼咗一輯搞笑大肚相,實行開開心心迎接小生命嘅來臨。相中見低炒影住Emme巨肚,Emme同老公陳國坤就鏡頭喺巨肚上方笑笑口,隔住個mon都感受到兩人喜悅。等咗咁耐,恭喜陳生陳太,BB出咗世喇!噚晚(即1號)已有傳Emme作動入院生得喇,故早有傳媒在醫院等候。

3月2日凌晨12點05分,陳國坤匆匆趕到醫院,記者問新手爸爸:「嘩,做咩事依家先至出現?」陳國坤話:「冇呀,做完嘢,啱啱先落機咋,即刻趕過嚟喇。」咁Emme係咪生咗喇?陳國坤笑笑口:「應該生咗啩。」你都唔知咁邊個知呀?陳國坤笑得更開心:「應該生咗啦。」又笑言:「個仔唔生性啦。」(意思是早咗出世)至於Emme媽媽接受《蘋果》訪問時亦稱孫仔已經出世,問BB似媽咪嗎?Emme嘅媽媽就話:「都似都很靚仔。」陳爸爸又話此刻心情係緊張同開心,又話一落機即打俾太太。咁太太講咩?陳國坤笑道:「叫我快啲上去囉,所以你哋快啲俾我上去啦。」改咗名未?陳國坤諗都唔諗就話:「陳真囉!」真定假呀?「我個仔個名唔叫陳真,叫乜嘢呀?」說畢又請記者放佢快啲上去探老婆。陳國坤未到之前,Emme好姊妹鄭希怡一早到咗,至凌晨12點半左右,見陳國坤趕到喇,鄭希怡就唔阻佢哋一家三口sweet sweet啦。問佢BB係咪好可愛呢?鄭希怡話:「嘩,好靚仔好靚仔,係我見過咁多小朋友之中最靚仔嘅一個。一生出嚟已經有六嚿腹肌。」咁似爸爸定媽媽?鄭希怡笑道:「兩個都似!似媽咪手長腳長。」更笑產後嘅Emme:「好弗,好似冇生過咁,未見過咁靚嘅媽媽!」咁BB係咪真係叫陳真?鄭希怡話留番俾陳生陳太自己講喇,又話會傳授湊B之道俾佢哋添!

恭喜恭喜!黃伊汶同陳國坤個B出咗世喇! 黃伊汶方才分享靚B相
凌晨12點05分,陳國坤匆匆趕到醫院,原來佢啱啱落機咋。(採訪、攝影:潘冠恩、徐錦池) 陳國坤笑道:「叫我快啲上去囉,所以你哋快啲俾我上去啦。」 鄭希怡兩公婆探B

鍾意就快D Share啦!