掃呢頁CODE去手機

2016年3月2日 星期三

馮克安病逝:馮克安病逝 余子明:對佢係一種解脫 __,馮克安,余子明,

余子明(右圖)表示自己與太太今晨接獲電話告知此消息。next1/1pre馮克安終年65歲。next1/1pre馮寶寶兄長、資深藝人馮克安於今晨在港因癌症逝世,終年65歲。《東網》致電余子明(馮克安姐夫)求證,他表示自己與太太今晨接獲電話告知此消息。問到其太太的心情?余子明說:「好方面嚟睇就係早日解脫,克哥個病冇得醫,食唔到嘢,又睇唔到嘢,所以生前成日發脾氣。壞方面就係佢唔應該咁後生就走,不過有病冇 ...


余子明(右圖)表示自己與太太今晨接獲電話告知此消息。

next 1/1 pre

馮克安終年65歲。

next 1/1 pre

馮寶寶兄長、資深藝人馮克安於今晨在港因癌症逝世,終年65歲。《東網》致電余子明(馮克安姐夫)求證,他表示自己與太太今晨接獲電話告知此消息。問到其太太的心情?余子明說:「好方面嚟睇就係早日解脫,克哥個病冇得醫,食唔到嘢,又睇唔到嘢,所以生前成日發脾氣。壞方面就係佢唔應該咁後生就走,不過有病冇得講。」

問及後事安排?余子明透露馮克安的其他姊妹亦從美國返港處理:「馮寶寶方面未知,但我太太嘅家姐都由美國返嚟,睇下佢哋點安排。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!