掃呢頁CODE去手機

2016年3月27日 星期日

分手後首現身 鄧麗欣否認小牛係第三者 __,鄧麗欣,

鄧麗欣話同小牛係亦師亦有嘅關係。next1/1pre鄧麗欣終於現身。next1/1pre除眼鏡,企定定畀記者影相。next1/1pre強顏歡笑。next1/1pre眼紅紅。next1/1pre話去同小牛係好朋友,喺排球方面幫咗佢好多。next1/1pre低頭苦思。next1/1pre鄧麗欣(Stephy)與方力申早前透過經理人公司發表「分手」聲明,宣告兩人十年情畫上句號,消息震驚全城。小方之前談到 ...


鄧麗欣話同小牛係亦師亦有嘅關係。

next 1/1 pre

鄧麗欣終於現身。

next 1/1 pre

除眼鏡,企定定畀記者影相。

next 1/1 pre

強顏歡笑。

next 1/1 pre

眼紅紅。

next 1/1 pre

話去同小牛係好朋友,喺排球方面幫咗佢好多。

next 1/1 pre

低頭苦思。

next 1/1 pre

鄧麗欣(Stephy)與方力申早前透過經理人公司發表「分手」聲明,宣告兩人十年情畫上句號,消息震驚全城。小方之前談到與Stephy分手一事時,說到傷心之處,忍不住落下男兒淚,令全城動容,而期間,女主角Stephy雖然一直身處外地療傷,但傳聞依然滿天飛,其中最驚爆的,是與同性密友鄧衍敏(小牛)的緋聞。

神情憔悴

今午鄧麗欣終由外地返抵香港,在機場接受半百傳媒追訪,而現場除了鄧麗欣公司工作人員等待接機,更有四名保安護駕,認真誇張。鄧麗欣約於五時十分步出閘口,原本戴超的她,除下黑超讓記者拍照,雖然明顯有化過妝,但神情憔悴零笑容。期間有記者問鄧麗欣有沒有喊時,她未有反應,並繼續企定定讓記者拍照。

強顏歡笑

心情明顯不是太好的鄧麗欣,一身黑衣出現,雖然記者係咁衝前,但鄧麗欣都未有太大反應,並數度低頭,似若有所思。在擾攘期間,鄧麗欣偶爾擠出苦笑,但仍耐心等候記者準備,不過就現場觀察,鄧麗欣等候期間一直眼紅紅,但仍有提醒記者有咪高峰出現KICK住情況。

多次避談小牛

「首先辛苦大家,亦多謝關心,辛苦大家今日嚟到接機,咁,ER,其實喺發表聲明之前幾日,我已經離開咗香港,因為希望可以有時間,可以帶媽咪去旅行,亦因為呢件事發生,我希望搵個地方消化吓,同清醒吓,所以聲明前同媽咪去咗旅行。去咗幾日,媽咪先返嚟,我再去咗台灣,除咗放假,我都有私人事,有啲私人嘢要處理。喺呢段時間,都收到好多朋友短訊問候,大家關心,亦都喺呢段期間,其實頭幾日,報道出嚟我唔係好夠膽睇,想冷靜吓先再睇,後尾有睇晒,亦有睇粉絲留言,知道大家都好擔心,朋友訊息我未必一可以一一回覆,我想冷靜。(嚟到呢度即嗚咽,要停咗十秒)(同小牛咩關係?)回應唔係咁易,決定得好快,要分開,同公布,同要回應,我未有時間消化,所以離開咗十幾日,想自己冷靜同好好面對大家。喺公司聲明、自己文章、或小方之前出嚟見大家,都講得好清楚,知大家好關心分開原因,希望大家明白感情係兩個人嘅事,咁多年,三言兩語好難解釋分開原因,希望大家體諒,大家可能覺得我哋係童話,因為除咗我哋本身,可能會加插好多故事,或者合作嘅嘢,其實喺真實感情,我哋同一般情侶一樣要面對好多問題,當問題累積,好難解釋同解決。(小牛最難解決?)我有睇報道,其實今次離開香港去台灣,我要處理,其中一樣就係排球事,大家影到只係我身邊普通女性朋友,大家用正常角度去睇,件事就唔會咁複雜。(怕畀人話同性戀?)我完全冇諗,佢係我其中一位女性朋友,大家唔好再揣測太多,除咗會傷害我哋兩個,亦傷害我身邊朋友,我最唔想發生,因為感情兩個人嘅事,我哋好需要時間、空間消化處理,太多周邊事出現,會令到件事更複雜。(冇機會同小牛發展)再講,佢只係好好朋友,嚟緊排球好多嘢需要佢指導,我哋亦師亦友。」

精彩足本片段,請登入以下連結:

http://goo.gl/BGuBM1

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!