掃呢頁CODE去手機

2016年3月27日 星期日

魚檔鰂魚排排放 老闆有強迫症? __,

街市魚檔內鰂魚整齊擺放,看來十分擠迫,被笑似繁忙時間搭港鐵。(網民AlevinSiu圖片)next1/1pre沉寂一時的「土地問題」,近日又重生了,不過今次受影響的是街市內一群鰂魚!網民AlevinSiu日前在facebook群組「‎TaiPo大埔」上傳一張攝於大埔太和街市一個魚檔的照片,照片中可以見到魚缸內10條鰂魚「排排坐」,每一條魚都緊密地挨住另一條魚,拍攝者一度向檔主查詢為何要將活生生的鰂 ...


街市魚檔內鰂魚整齊擺放,看來十分擠迫,被笑似繁忙時間搭港鐵。(網民Alevin Siu圖片)

next 1/1 pre

沉寂一時的「土地問題」,近日又重生了,不過今次受影響的是街市內一群鰂魚!網民Alevin Siu日前在facebook群組「‎Tai Po 大埔」上傳一張攝於大埔太和街市一個魚檔的照片,照片中可以見到魚缸內10條鰂魚「排排坐」,每一條魚都緊密地挨住另一條魚,拍攝者一度向檔主查詢為何要將活生生的鰂魚排放得如此整齊,檔主神級回應:「係啲魚自己要咁樣。」隨即惹來熱議。

相中10條鰂魚放在魚缸內,水位剛好覆蓋魚身,且齊齊整整地排在一起,肩擦肩,想轉個身、擺擺尾都顯得十分困難,如同「逼沙甸魚」。而牠們正睜大眼睛,盯住魚缸前走過的人類。

網民看到都熱烈討論「成因」,主因當然是土地問題,其他可能原因包括:「話明鰂魚,驚佢有空位就會側埋一邊」、「老闆有強迫症」、「因為領展規定要擺放整齊」、「攜手上路」以及「圍爐取暖」等。另有不少人恥笑上述情景,就似港人每日繁忙坐港鐵上下班,逼到「郁唔到,唯有你眼望我眼」。

網民有話說

Mavis Yip:好猙獰既眼神

Alevin Siu:檔主話係d魚自己要咁樣

Wing Yip:佢哋全部食完晏游緊水,20分鐘後就上水㗎喇

W Ling Lee:比我一定揀嘟嘴果隻

Miranda Bob Yeung:等佢地做定心理準備知道自己第幾個

※緊貼網民熱話,掌握最熱話題,請關注網民熱話fb:

http://on.fb.me/1L3m1ro


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!