掃呢頁CODE去手機

2016年3月2日 星期三

【狗仔出更】陳瀅單拖買蛋糕 係咁收電話勁忙 __,陳瀅,

「新一代宅男女神」陳瀅噚晚7點左右,佢揸住架紅色車,獨自喺中環威靈頓街出現,急急腳去咗一間餅店買蛋糕。雖然身邊不見其男友何猷亨,但見陳瀅全程忙住㩒電話,等咗差不多10分鐘左右,陳瀅拎着紙袋上座駕開車走人。不過途中佢電話又響,見陳瀅邊行邊傾,最後見到佢駐腳於街邊轉角位,先講完電話先再起步離開。擾攘咗一陣,見佢終於可以行去攞車,但係電話再度響起,今次陳瀅索性先上車,坐喺司機位慢慢傾完先開車離開。傾電話 ...


「新一代宅男女神」陳瀅噚晚7點左右,佢揸住架紅色車,獨自喺中環威靈頓街出現,急急腳去咗一間餅店買蛋糕。雖然身邊不見其男友何猷亨,但見陳瀅全程忙住㩒電話,等咗差不多10分鐘左右,陳瀅拎着紙袋上座駕開車走人。不過途中佢電話又響,見陳瀅邊行邊傾,最後見到佢駐腳於街邊轉角位,先講完電話先再起步離開。擾攘咗一陣,見佢終於可以行去攞車,但係電話再度響起,今次陳瀅索性先上車,坐喺司機位慢慢傾完先開車離開。

傾電話 仲傾緊... 都係傾...
好忙啫你!

鍾意就快D Share啦!