掃呢頁CODE去手機

2016年4月1日 星期五

甄子丹最後一夜情繫亞視黎燕珊:永遠喺香港人心中 __,子丹,亞視,黎燕珊,甄子丹,

面上化了傷痕妝、身在海外拍西片的甄子丹,都對今晚成為歷史的亞視,無限唏噓。
甄子丹最後一夜情繫亞視黎燕珊:永遠喺香港人心中陪伴港人成長的亞洲電視,開台59年終於都畫上句號,今晚踏入零時,亞視就要真正停機,成為香港電視史上的一頁!雖然今次告別帶着遺憾、唏噓與無奈,惟時辰到,再無人可以留得住……亞視永別了,讓我們緬懷亞視最風光的成就——孕育出「宇宙最強」甄子丹、一片奪七大影帝名銜的張家輝、首屆亞姐冠軍黎燕珊及1991年亞姐冠軍又獲封「美魔女」的羅霖等等,大家對亞視都抱有深厚感 ...


甄子丹最後一夜情繫亞視黎燕珊:永遠喺香港人心中

陪伴港人成長的亞洲電視,開台59年終於都畫上句號,今晚踏入零時,亞視就要真正停機,成為香港電視史上的一頁!雖然今次告別帶着遺憾、唏噓與無奈,惟時辰到,再無人可以留得住……亞視永別了,讓我們緬懷亞視最風光的成就——孕育出「宇宙最強」甄子丹、一片奪七大影帝名銜的張家輝、首屆亞姐冠軍黎燕珊及1991年亞姐冠軍又獲封「美魔女」的羅霖等等,大家對亞視都抱有深厚感情,告別在即別有一番滋味在心頭。

曾於1995年效力亞視的甄子丹,如今雖貴為「宇宙最強」,念舊的他對亞視今晚「熄機」大表關注。目前正身在外地拍攝電影《3X反恐暴族3》的子丹,面對亞視最後一夜,不禁緬懷他對亞視的一份感情,並為昔日的手足打氣。

好有人情味

子丹說:「喺1995同1996年我喺亞視拍咗《洪熙官》同《精武門》兩部劇,印象中亞視係一間非常有人情味嘅公司。當時拍呢兩部劇集,亦畀咗好大同好好嘅回憶畀我。我想講亞視其實有好多幕前幕後精英,如果搵到新公司嘅,要繼續努力,未搵到嘅,希望早日搵到新嘅平台,繼續工作落去。梳頭、化妝、服裝嘅工作人員同埋打燈等等,都係好好嘅電視人才。我想喺度講一聲:『加油!』」

《洪熙官》
  • 《洪熙官》
《精武門》
  • 《精武門》
  • 放大圖片

踏從影之路

生於武術世家的子丹,11歲移居美國波士頓,繼而到北京市什剎海體育運動學校武術隊接受兩年訓練,完成訓練返美國途經香港,獲介紹與導演袁和平認識,其身手備受賞識獲邀擔演電影《笑太極》,更在《奇門遁甲2》與袁和平合演兄弟及擔任替身,確定從影之路。惟九十年代傳統功夫電影沒落,他轉往電視圈發展,1995年演出亞視劇集《洪熙官》及《精武門》而備受關注,回歸影圈的子丹輾轉拍了《殺破狼》、《導火線》等影片,事業再見曙光,直至2008年拍《葉問》聲名大噪,成為「宇宙最強」蜚聲國際。

黎燕珊
  • 黎燕珊
選亞姐時泳裝上陣的黎燕珊。
  • 選亞姐時泳裝上陣的黎燕珊。
黎燕珊(右)當年出戰亞太小姐。
  • 黎燕珊(右)當年出戰亞太小姐。

甄子丹

1995年效力亞視

亞視作品:《洪熙官》、《精武門》

電影代表作:《殺破狼》、《導火線》、《葉問》

黎燕珊:永遠喺香港人心中

於1985年參加亞視首屆亞洲小姐選舉而贏得冠軍的黎燕珊,對亞視有一份特別的情懷,當選亞姐冠軍的她即獲力捧,曾演出《西施》和與前夫劉永合演的《成吉思汗》。黎燕珊說:「成為亞姐豐富咗我嘅演藝事業,公司畀咗好多第一次我!」

要能屈能伸

對亞視的難忘經歷,阿珊懷念埋首拍攝的一段日子:「令我最難忘嘅係每日都好忙,冇時間返屋企,要帶埋牙刷返工,於是乎自己諗,不如揸車嘅時間都慳番,喺架車度瞓覺,或者喺廠瞓覺,瞓一兩個鐘就繼續開工。」一頓她又說:「除咗演戲,亦有機會做主持,當時老闆邱生(邱德根)好愛錫我,好多時都勉勵我,要能屈能伸,要向好方面睇,當我係女咁。」

對於亞視停播在即,阿珊感慨地說:「無論我嘅演藝事業同人生歷程,我都好感激、感恩亞洲電視畀我嘅機會,先會有今日嘅我!今日到咗亞視停播嘅一日,對我嚟講係一件非常痛心嘅事,但係,曾經令香港人有過輝煌歲月嘅歷史,亞視永遠都會喺香港人心中,我哋會永遠懷念你。」

黎燕珊

1985年首屆亞洲小姐冠軍

代表作:《西施》、《成吉思汗》

文:影視組


鍾意就快D Share啦!