掃呢頁CODE去手機

2016年4月19日 星期二

萬綺雯越南拍劇 頂唔順熱到中暑 __,萬綺雯,

越南熱到爆,萬綺雯都頂唔順,輕微中暑要休息唞唞。藝人萬綺雯(蚊蚊)現時正於越南為無綫劇集《致命復活》拍攝,同行的還有猛男王浩信、黃德斌、郭晉安。越南尋夫不要以為只有男演員要拍動作場口,蚊蚊此行都要拍不少動作戲,更被監製林志華指是「眾人之冠」。但現時越南氣溫高達三十多度,更是旱季,蚊蚊又要拍攝多場越南尋夫(郭晉安飾)的戲份,經常要跑街,頂了多日,有一日她就不支輕微中暑,見暈要坐低休息,蚊蚊接受《東網 ...


越南熱到爆,萬綺雯都頂唔順,輕微中暑要休息唞唞。

藝人萬綺雯(蚊蚊)現時正於越南為無綫劇集《致命復活》拍攝,同行的還有猛男王浩信、黃德斌、郭晉安。

越南尋夫

不要以為只有男演員要拍動作場口,蚊蚊此行都要拍不少動作戲,更被監製林志華指是「眾人之冠」。但現時越南氣溫高達三十多度,更是旱季,蚊蚊又要拍攝多場越南尋夫(郭晉安飾)的戲份,經常要跑街,頂了多日,有一日她就不支輕微中暑,見暈要坐低休息,蚊蚊接受《東網》訪問時坦言:「呢度真係好熱,拍嘅戲份較多,監製話我係所有人之冠,有一日唔係好夠瞓,曬咗一陣就暈暈哋,要坐咗一陣先再拍。」不過,蚊蚊指越南很多美景,有些地方更是專登搭船、轉機去拍攝,但辛苦都是值得的,因為有美景睇番,更笑言可能「體力勞動 」。蚊蚊又謂胃口都相當好,更一日掃清兩個飯盒!

德斌孭蚊蚊跑樓梯

另外,劇中德斌是蚊蚊於孤兒院一齊長大的哥哥,每次遇到困難都會出現幫她,當中有場德斌孭住受腳傷的蚊蚊上樓梯的戲份,公認大隻、肌肉型的德斌坦言一點都不辛苦。拍攝時蚊蚊穿着傳統越南服飾,她笑謂:「因為件衫太貼身,唔係好郁得,喺樓梯德斌孭我,跳咗幾次後,隻袖爆晒線,之後仲甩咗,要即刻縫番,好搞笑。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!