掃呢頁CODE去手機

2016年4月19日 星期二

不忿陳淑蘭擺上枱周永恒發難爆粗走人 __,周永恒,陳淑蘭,

不忿陳淑蘭擺上枱周永恒發難爆粗走人被喻為「世紀賤男」的歌手周永恒(Roy)早前為ViuTV節目任嘉賓,該節目前晚播出,沒料到Roy被主持蘭子、美容達人嘉賓陳莉敏及另一任職按摩女郎的嘉賓言論辣着,接住拂袖兼爆粗離開錄影廠片段也同樣出街。昨日Roy在Facebook炮轟被人擺上枱,指陳淑蘭及陳莉敏唔跟稿、明踩暗寸,及後他接受本報電話訪問,指節目為利益消費別人傷口。不過,ViuTV公關表示Roy於節目出 ...


不忿陳淑蘭擺上枱周永恒發難爆粗走人

被喻為「世紀賤男」的歌手周永恒(Roy)早前為ViuTV節目任嘉賓,該節目前晚播出,沒料到Roy被主持蘭子、美容達人嘉賓陳莉敏及另一任職按摩女郎的嘉賓言論辣着,接住拂袖兼爆粗離開錄影廠片段也同樣出街。昨日Roy在Facebook炮轟被人擺上枱,指陳淑蘭及陳莉敏唔跟稿、明踩暗寸,及後他接受本報電話訪問,指節目為利益消費別人傷口。不過,ViuTV公關表示Roy於節目出街前曾看過剪輯版本,當時表示滿意,故對其言論感奇怪;蘭子就否認寸Roy,重申火藥味只營造氣氛。

由陳淑蘭主持的ViuTV綜藝節目《晚吹-總有一隻喺左近》,早前請來歌手周永恒(Roy)及美容達人陳莉敏任嘉實大談「賤格」主題,節目前晚播出,惟內容火藥味十足,蘭子不時寸Roy英文用字兼詞不達意,又問QQ會否鍾意賤男,當時Roy已揚言被兩女挾住答問題,情況混亂:

陳淑蘭:蘭 周永恒:R 陳莉敏:Q

陳淑蘭(左起)、周永恒和陳莉敏大講賤格話題。
  • 陳淑蘭(左起)、周永恒和陳莉敏大講賤格話題。
起身周永恒拍攝途中突然起身,陳莉敏也不以為然。
  • 起身周永恒拍攝途中突然起身,陳莉敏也不以為然。
咆哮周永恒拂抽離去,並在旁大叫,要工作人員阻擋他。
  • 咆哮周永恒拂抽離去,並在旁大叫,要工作人員阻擋他。
趙頌茹直指身為公眾人物,不應該爆粗。
  • 趙頌茹直指身為公眾人物,不應該爆粗。

蘭:(問QQ)你有冇鍾意過賤男?

R:(托頭笑)

蘭:我唔係指佢(周永恒),因為佢係男性嘛,咁陣間講女性,我又會指佢,唔好誤會,唔好多心呀!

R:唔緊要(笑)。

Q:男人唔會因為你係賤女人而我好Like你,好Love你,唔會。

蘭:我哋公平啲,頭先係對賤男睇法,轉頭返嚟畀機會你(周永恒),睇番賤格嘅女人,男人係咪會愛多啲呢?

R:昆X我上嚟,仆X嚟o架,啱啱問咗你仲XX。

蘭:唔係。

R:仆X,坐低咗你兩個o趙X我,我覺得有啲唔公平嘅(開始上火),你就攞住啲雜誌睇到嘅嘢嚟「行」我,我完全唔知發生緊咩事,你話佢點賤法都好啦(笑)。

亂噏英文Shuffle

R:其實嗰段時間呢,啱啱講咗Shuffle

蘭:其實係咪Shuffle呀?

R:Shiffle嗎?

Q:我諗你係Confuse。

蘭:Truffle我就知,食得嘅。

R:我唔知自己想點,是但啦,我讀到中四咋,唔好意思呀!

蘭:咁你就唔好講英文

R:我真係唔知,中文我又未……是但總之咩話?Confuse。

嘉賓:冇見好似你咁賤

蘭子接着請出一位按摩女郎講述對賤男的睇法,沒料對方把Roy「賤男」icon入晒腦,直指無人能及他那麼賤,因而觸動Roy神經,隨即起身爆粗兼拂袖而去,此時攝錄機還未有停下,繼續拍下Roy情緒激動,連環爆粗場面。

女嘉賓:我冇見好似你呢個(Roy)咁賤嘅。

蘭:我唔係講佢(周永恒),係講你嗰啲,唔係講呢度。

R:(起身走)唔X玩,走!

(此時Roy於錄影廠繼續鬧)R:都唔係咁,我上嚟畀你玩,依家算點?你影乜X嘢相?影乜X嘢呀?

(女嘉賓尷尬繼續發表講話!但蘭子與QQ則面露尷尬之色。)

(及後於節目完結前,蘭子為內容作出總結)

蘭:有時賤格定義太廣,多謝周永恒(望住空櫈握手)

(此時周再步入錄影廠)R:我哋講番先。

蘭:我作為主持人我會問。

R:主持人係中立嘅,我發覺畀兩個女人夾緊啫,完全唔覺得你有中立角度,你好型做到。

蘭:頭先Anna(女嘉賓)我哋都冇同佢Brief呢樣嘢,所以Roy……

R:我知!

「形象令人對號入座」

蘭:你有某方面形象令人對號入座,我都有同佢(女嘉賓)講,頭先講嗰樣嘢唔係嗰樣嘢。

R:同佢討論緊究竟你覺得,佢覺唔覺得係嘛!(寸)

蘭:你覺得好似我哋屈Q你咁,但係我哋冇夾,賤格講半個鐘,你拉咗去某啲位嘅時候,我要拉番落去呢個題目度,因為唔係我去搵你講人性黑暗面。

R:係喎!(冷言)明白,你啱。

蘭:唔啱咪大家講到啱。

R:你啱,Very Good(豎拇指),我尋日只係瞓唔夠,唉,對唔住囉!(笑)

蘭:其實我幾Buy你,有啲人賤格係賤喺入面,有啲人係做畀你睇,有Guts,有啲人堂堂官面,但其實做啲嘢好衰,你覺得敢做敢認,我覺得呢個Point你可以講,呢個位幾好。

R:冇呀,走得(起身走人)

蘭:多謝晒!

收3宗投訴

ViuTV節目《晚吹》系列以大量「嗶」聲遮掩粗口及令人不安的酷刑環節,通訊事務管理局表示至昨日為止共收到3宗投訴,主要投訴節目低俗不雅、有粗鄙語言及超越「家長指引」類別尺度,據知通訊事務管理局會就部分投訴進行內部研究及處理。

文:影視組


鍾意就快D Share啦!