掃呢頁CODE去手機

2016年4月24日 星期日

【有片…】梁詠琪台上踩「冰」仆倒痛入心 憂走光相流出 __,梁詠琪,

人母梁詠琪(GiGi)今晚喺北京出席第六屆北京國際電影節,任頒獎嘉賓,但頒獎時行到台中間,突然「嘭」一聲跌低,尷尬與否尚是其次,最緊要係有冇受傷。事發時,GiGi本是要走到舞台中間頒獎,佢本來已經步步為營0架喇,但佢誤會咗、以為舞台中間就真係代表舞台嘅正中間,腳下一滑就跣低——原來嗰個位,係一塊冰!塊冰有幾跣,GiGi有幾痛,可想而知。當時司儀同工作人員驚魂甫定,即馬上上前扶起她。《蘋果》今晚聯絡 ...




其他影片:>>






人母梁詠琪(GiGi)今晚喺北京出席第六屆北京國際電影節,任頒獎嘉賓,但頒獎時行到台中間,突然「嘭」一聲跌低,尷尬與否尚是其次,最緊要係有冇受傷。事發時,GiGi本是要走到舞台中間頒獎,佢本來已經步步為營0架喇,但佢誤會咗、以為舞台中間就真係代表舞台嘅正中間,腳下一滑就跣低——原來嗰個位,係一塊冰!塊冰有幾跣,GiGi有幾痛,可想而知。當時司儀同工作人員驚魂甫定,即馬上上前扶起她。《蘋果》今晚聯絡番GiGi,佢大呼好痛,一隻腳瘀晒,仲剷起塊皮,流咗好多血,佢話:「好痛好痛!不過最擔心係走光,希望唔會有走光相流出。真係冇諗過台上有塊冰。」咁點解無啦啦台中間有塊冰?主持人解釋話台上滑滑冰面係有待一陣表演用0架。GiGi返回酒店休息,未幾有救護車到酒店,準備為之檢查傷勢。事後GiGi喺微博留言:「讓你們擔心了,是這樣的:因為我們是要走到舞台中間頒獎,而我又傻傻的以為舞台中間就真的是代表舞台的正中間,而完全不知道那裏原來是一大磈冰,多走了幾步滑倒了,嚇大家一跳。真不好意思,還好跌倒的人是我,不是別人,我身手敏捷只受了一點皮外傷,無大礙!(哈哈,其實是我想溜冰)」

GiGi上台頒獎時已步步為營小心行 。 (影片截圖) 豈料踩咗落嚿冰上面,事前又冇人同佢briefing話台中間有嚿冰…
見到都痛! 有救護車到GiGi下榻的酒店準備為之檢查傷勢。

鍾意就快D Share啦!