掃呢頁CODE去手機

2016年4月24日 星期日

網友撐唐詩詠馬國明襯 洪永城唔抵得 __,唐詩詠,馬國明,洪永城,

洪永城叫網友都留意吓佢同詩詠都好襯㗎!藝人洪永城(Tony)以及蔡思貝以「猛龍共融大使」身份到白石角海濱長廊出席慈善跑活動,不過二位今日未有份參賽,Tony更笑言大會有意邀請二位下年再參與蒙眼賽事,由他領蔡思貝參賽,問Tony是否應與女友唐詩詠參加?他笑言:「咁我都會建議嘅。(詩詠帶領你跑人生道路?)忽然咁跑好有壓力,不過其實依家都有跑。」自認同唐詩詠襯提到詩詠日前在無綫節目《有乜好過去Campi ...


洪永城叫網友都留意吓佢同詩詠都好襯㗎!

藝人洪永城(Tony)以及蔡思貝以「猛龍共融大使」身份到白石角海濱長廊出席慈善跑活動,不過二位今日未有份參賽,Tony更笑言大會有意邀請二位下年再參與蒙眼賽事,由他領蔡思貝參賽,問Tony是否應與女友唐詩詠參加?他笑言:「咁我都會建議嘅。(詩詠帶領你跑人生道路?)忽然咁跑好有壓力,不過其實依家都有跑。」

自認同唐詩詠襯

提到詩詠日前在無綫節目《有乜好過去Camping》中被觀眾發現她升「cup」不少,更有網民表示Tony「執到」,Tony自認睇足五集支持女友,更萌生camping念頭:「我覺得佢(身材)好似無乜變過喎又,由我識佢到依家都係呢個身形。(網民稱她與馬國明相襯?)我同佢都幾襯㗎,唔錯,希望網民都睇到呢樣嘢。(襯到絕?)心入面諗唔可以講出嚟,不過係幾襯。」Tony更拖旁邊的蔡思貝落水問她二人是否相襯,蔡思貝亦只好無奈回應:「襯,詩詠咁靚,人人都襯。」

洪永城想同女友去Running

問到蔡思貝下年可會找緋聞男友麥秋成做拍檔參賽?她笑言大會有個人項目跑十公里:「如果搵唔到拍檔咪自己參加,可以試吓衝破自己嘅成績,我可以參加一項要44分鐘內完成10公里嘅賽事。」

在旁的Tony就忽發奇想,笑稱可以開一個名為《有乜好過去Running》的節目,當思貝問他是否與自己一齊做主持時,欲遭Tony請食檸檬,Tony謂:「梗係我同唐詩詠做」蔡思貝不禁反駁謂:「所以我話,我同洪永城傳緋聞係無可能,因為佢只會拒絕我!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!