掃呢頁CODE去手機

2016年4月24日 星期日

【索‧多圖】黎明新女Ziyi:好鍾意睇佢Facebook __,黎明,

黎天王黎明(Leon)本月28日於中環海濱摩天輪旁舉行8場4D演唱會,將嘉年華與演唱會二合為一。Leon還絞盡腦汁,不時在facebook宣傳,其中更為演唱會多位舞蹈員拍攝短片,其中Leon更親自為伴舞的模特兒楊子儀(Ziyi)拍片。(有片:http://bit.ly/1Tpjs4q)Ziyi除了跳得,有靚樣兼有健美身段,6年前開始學習hiphopjazz嘅佢,一跳愛上,現時一周5天運動,保持馬甲 ...


黎天王黎明(Leon)本月28日於中環海濱摩天輪旁舉行8場4D演唱會,將嘉年華與演唱會二合為一。Leon還絞盡腦汁,不時在facebook宣傳,其中更為演唱會多位舞蹈員拍攝短片,其中Leon更親自為伴舞的模特兒楊子儀(Ziyi)拍片。(有片: http://bit.ly/1Tpjs4q )Ziyi除了跳得,有靚樣兼有健美身段,6年前開始學習hip hop jazz嘅佢,一跳愛上,現時一周5天運動,保持馬甲線:「運動可以減壓又令身材苗條,我本身都食好多嘢,唔會特登去減肥,有兩日去做跑步訓練,依家都有keep住去跑馬拉松。我跑10K,目標係可以跑到半馬。可能我體質好容易有腹肌,不過唔得㗎!公司唔鍾意我有腹肌,女人係要soft少少先有多啲女人味,我依家啱啱好。」首次跟天王合作,Ziyi相當興奮:「真正on stage第一次,好驚喜可以接觸到,真係好開心同緊張!我跳開嘅同台上嘅未必一樣,所以我做好多研究,希望表現得最好。今次喺演唱會會出幾part,除咗跳舞,我仲有參予其他演出,所以真係好開心!」「第一次接觸Leon,我好鍾意睇佢facebook㗎!佢好得意,好聰明、轉得好快,佢講嘅金句都好好笑,令到大家好舒服,佢真係好窩心,可以喺facebook畀一個天王介紹,好榮幸!」Ziyi即將為ViuTV拍劇,之後希望在圈內作多方面嘗試,願望當然係能夠跟Leon「續緣」,再次合作採訪:羅慧敏

場地及泳衣提供:Roxy

Ziyi樣靚身材正。 能夠接觸到黎天王,Ziyi話相當興奮。 Ziyi話,喺演唱會入面,除咗跳舞,仲有其他演出。
Ziyi之後仲會幫ViuTV拍劇。
Leon於facebook上載多位舞蹈員嘅短片,其中Ziyi嘅短片大受歡迎。
黎明將於下周四(28日),在中環舉行八場演唱會。

鍾意就快D Share啦!