掃呢頁CODE去手機

2016年5月22日 星期日

肥20磅!杜德偉老婆讚BB乖:似金魚咁游 __,杜德偉,

杜德偉太太一索得男,佢話依家肥咗20磅,開始Feel到BB喺肚裏面郁,好似條金魚仔咁喺度游吓游吓。杜德偉(Alex)和太太Ice結婚三年,去年開始嘗試造人,結果終於成功造人,更一擊即中一索得男,準媽媽Ice接受《東網》訪問表示:「近日開始Feel到BB喺肚裏面郁,好似條金魚仔咁喺度游吓游吓,Alex都會放隻手喺肚上面,佢都Feel到。」問現懷孕可有不適?她說:「冇喎,佢都好乖,好文靜,唔係好曳,有 ...


杜德偉太太一索得男,佢話依家肥咗20磅,開始Feel到BB喺肚裏面郁,好似條金魚仔咁喺度游吓游吓。

杜德偉(Alex)和太太Ice結婚三年,去年開始嘗試造人,結果終於成功造人,更一擊即中一索得男,準媽媽Ice接受《東網》訪問表示:「近日開始Feel到BB喺肚裏面郁,好似條金魚仔咁喺度游吓游吓,Alex都會放隻手喺肚上面,佢都Feel到。」問現懷孕可有不適?她說:「冇喎,佢都好乖,好文靜,唔係好曳,有時我會忘記咗有BB,一切好正常,我依家肥咗20磅,醫生都叫我唔好食咁多嘢。」

問是否打算會追囡囡?Ice笑說:「生完呢個等修身先,我想生夠6個。」有謂他們的BB一定是靚仔,她則說:「我諗係細眼,因為我哋兩個都係眼細細,我哋兩個都幾似樣嘅。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!