掃呢頁CODE去手機

2016年5月22日 星期日

杜德偉有喜:老婆見晒肚 54歲杜德偉宣布做老竇 __,杜德偉,

杜德偉你係得嘅!藝人杜德偉現年54歲,2012年先同太太李曉冰(Ice)結婚嘅佢,今日喺社交網上載同老婆攬攬合照,更驚喜宣布做老竇:「人生的確是充滿神奇和驚喜,我一直都以為我這一輩子只會愛我老婆一個,但現在看來我要一心二用了!#我是杜爸爸##BingoYeah##DaddyTo##WeAreTheWorld#ABC#」細心留意,比杜德偉年輕24年嘅Ice,雖然着晒全黑連身裙,不過明顯已經見晒肚,仲 ...


杜德偉你係得嘅!

藝人杜德偉現年54歲,2012年先同太太李曉冰(Ice)結婚嘅佢,今日喺社交網上載同老婆攬攬合照,更驚喜宣布做老竇:「人生的確是充滿神奇和驚喜,我一直都以為我這一輩子只會愛我老婆一個,但現在看來我要一心二用了!#我是杜爸爸# #BingoYeah# #DaddyTo# #WeAreTheWorld #ABC#」

細心留意,比杜德偉年輕24年嘅Ice,雖然着晒全黑連身裙,不過明顯已經見晒肚,仲有少少發福,唔知腹中塊肉係仔定女呢?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!