掃呢頁CODE去手機

2016年5月23日 星期一

【玩車震】 林敏驄寸伍詠薇係過氣紅酒 __,林敏驄,伍詠薇,

真係畀佢哋兩個笑死!藝人伍詠薇(伍姑娘)及林敏驄(阿驄)日前於樂富為手機程式拍廣告。性格搞怪的兩人首次合作自然火花不絕,他們在車廂中等埋位時更即興玩「車震」,埋身借位扮「激咀」!阿驄「咀」到半路更擰頭伸脷扮作嘔,而伍姑娘就露出勝利笑容,畫面爆笑!笑伍詠薇年紀大他們於受訪時互笠高帽又狂爆金句!百厭的阿驄「先禮後兵」暗寸伍姑娘,激到對方紮紮跳兼反白眼!阿驄搞笑以「過氣紅酒」比喻伍姑娘,暗寸對方年紀大: ...


真係畀佢哋兩個笑死!

藝人伍詠薇(伍姑娘)及林敏驄(阿驄)日前於樂富為手機程式拍廣告。性格搞怪的兩人首次合作自然火花不絕,他們在車廂中等埋位時更即興玩「車震」,埋身借位扮「激咀」!阿驄「咀」到半路更擰頭伸脷扮作嘔,而伍姑娘就露出勝利笑容,畫面爆笑!

笑伍詠薇年紀大

他們於受訪時互笠高帽又狂爆金句!百厭的阿驄「先禮後兵」暗寸伍姑娘,激到對方紮紮跳兼反白眼!阿驄搞笑以「過氣紅酒」比喻伍姑娘,暗寸對方年紀大:「我咁多年都未見過佢咁靚女嘅人!佢年份啱,似比較純嘅紅酒,開瓶後hea咗咁多年,冇晒泡!」提到二人在廣告中性格一急一慢,阿驄「玩食字」笑指伍姑娘身材唔夠勁:「我表現慢係因為胸有成竹先咁,佢就胸唔足,所以咪表現咁急躁。」伍姑娘聞言就反擊:「煲緊啦啲『粥』!」

相逢恨晚

雖然被對方「句句窒住晒」,伍姑娘仍稱與阿驄相逢恨晚:「佢直頭係我遲來的春天!好想同佢合作,欣賞佢咁搞笑同有才華!佢都係有啲黐線嘅藝人,不過我都驚佢串我架!」而阿驄就以粗口諧音稱讚伍姑娘:「咁靚女一定唔會串佢,佢咁high!」祖籍台山的伍姑娘說:「佢講緊台山話,話我high,即係話我好好睇呀!」兩人又言有意合演喜劇,當中阿驄說:「好呀!但佢做我阿媽又唔夠老!(演你另一半囉!)好!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!