掃呢頁CODE去手機

2016年5月23日 星期一

相隔八年再出歌 應昌佑激動落淚 __,應昌佑,

等咗八年,悲從中來呀~~歌手應昌佑(Charles)與EricKwok出席電台訪問,宣傳新歌《過來人》時,Charles直言很感激Eric,因為一直都好想同Eric合作,但以前都沒有機會:「鍾意咗佢作品好耐,合作之前都有搵Eric傾過。」而Eric就坦言當時想先認識Charles為人才決定合作,交談後都覺得對方好值得幫,又笑言Charles初出道時好斯文,但其實原來對方好有個性。談到新歌比較傷感, ...


等咗八年,悲從中來呀~~

歌手應昌佑(Charles)與Eric Kwok出席電台訪問,宣傳新歌《過來人》時,Charles直言很感激Eric,因為一直都好想同Eric合作,但以前都沒有機會:「鍾意咗佢作品好耐,合作之前都有搵Eric傾過。」而Eric就坦言當時想先認識Charles為人才決定合作,交談後都覺得對方好值得幫,又笑言Charles初出道時好斯文,但其實原來對方好有個性。

談到新歌比較傷感,問到Charles是否之前都遇過好失意嘅事,他直言人生有高低起跌,雖然自己比較正面,但都會好易會鑽牛角尖。提到相隔多年再入錄音室,Charles突然激動落淚說:「好耐冇做番歌手,係開心嘅眼淚,得到好多人支持!」其後他透露05年簽到黎明旗下AMusic,而對上一次個人派新歌已經是08年的事。

另外,工作方面Eric就表示自己明年應該會推出唱片,笑言已經不想再唱情歌,所以今次會唱快歌,而且歌詞會比較抵死。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!