掃呢頁CODE去手機

2016年5月9日 星期一

西甲:西甲 陰功豬!美臀小姐愛碧基唔愛矮仔美斯 __,美斯,

矮仔無罪呀!阿根廷球王美斯球技超凡,打遍天下無敵手,可惜一離開球場,佢嘅短小精悍身材慘成美女恥笑對象,更加畀隊友碧基完全擊倒,真‧男神冇你份喎!話說2015年巴西美臀小姐SuzyCortez早前因為著住美斯嘅巴塞波衫,再露出佢個美臀影靚相上載去社交網,繼而引發出一大段緋聞,有傳Suzy更向美斯傳過裸體照,激到美斯嫂洛古絲素紮紮跳!畀人傳佢搭上球王,照計都係唔錯嘅緋聞,幫助到提升人氣,不過Suzy就 ...


矮仔無罪呀!阿根廷球王美斯球技超凡,打遍天下無敵手,可惜一離開球場,佢嘅短小精悍身材慘成美女恥笑對象,更加畀隊友碧基完全擊倒,真‧男神冇你份喎!

話說2015年巴西美臀小姐Suzy Cortez早前因為著住美斯嘅巴塞波衫,再露出佢個美臀影靚相上載去社交網,繼而引發出一大段緋聞,有傳Suzy更向美斯傳過裸體照,激到美斯嫂洛古絲素紮紮跳!畀人傳佢搭上球王,照計都係唔錯嘅緋聞,幫助到提升人氣,不過Suzy就唔係咁睇,仲嫌疑犯美斯仔拖低佢擇偶指標,日前就專登搵件美斯個巴塞隊友碧基嘅波衫,影番幾張性感相再擺上網,然後仲串爆咁話:「我冇傳過裸照畀美斯,佢雖然好波,但唔係我杯茶,因為佢實在太矮喇!」

Suzy重申自己冇傳過任何裸照畀任何球員,佢話全隊巴塞唯一能令佢動心,都只有碧基,但都只係限於佢自己係單身時,先會send嘢畀碧基喎!好喇,美斯嘅緋聞終於甩身,雖然要畀人笑佢矮,不過總好過碧基,無情情同Suzy扯上關係,小心畀Shakira扭耳仔呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!