掃呢頁CODE去手機

2016年5月9日 星期一

【ViuTV女神(2)】心穎BB家姐黃心美做ViuTV「金牌司儀」:呢邊啱我好多 __,心穎,心穎BB,女神,ViuTV,Viu,黃心美,黃心穎,

好多人認識黃心美,都只係記得心美係心穎BB嘅家姐。心美曾經簽過唱片公司,又喺大台做過一年娛樂新聞主播,但覺得唔適合自己,最終過檔nowTV,並順利過度成為ViuTV合約藝人。心美日前喺銅鑼灣受訪:「好多人問點解唔同阿妹(心穎)一齊,我覺得呢邊啱我好多,我份人性格唔鍾意同咁多範疇打交道,自己年紀唔細,阿妹後生又鍾意拍劇,嗰邊好適合,我成日笑佢份合約簽到做甘草。講真,我都有負擔,要養狗供樓,雖然大家對 ...




其他影片:>>






好多人認識黃心美,都只係記得心美係心穎BB嘅家姐。心美曾經簽過唱片公司,又喺大台做過一年娛樂新聞主播,但覺得唔適合自己,最終過檔nowTV,並順利過度成為ViuTV合約藝人。心美日前喺銅鑼灣受訪:「好多人問點解唔同阿妹(心穎)一齊,我覺得呢邊啱我好多,我份人性格唔鍾意同咁多範疇打交道,自己年紀唔細,阿妹後生又鍾意拍劇,嗰邊好適合,我成日笑佢份合約簽到做甘草。講真,我都有負擔,要養狗供樓,雖然大家對我認識唔多,但密密做都真係幾好,而且公司好遷就我,畀我接出面啲工作行先,我真係唔願走,但又唔可以講得咁死,總之呢刻真係好開心。」心美坦言自己唔係八卦嘅人,做娛樂主播經常要談論別人拍拖結婚分手等問題,覺得好無趣,反而ViuTV將心美塑造成「金牌司儀」專業形象,ViuTV啟播禮、雙宋抵港記者會都係由心美負責做大會司儀,心美話﹕「我package就係咁,我識廣東話、國語、英文,我成日擔心有朝一日人老珠黃皺晒皮出唔到鏡,都可以做活動司儀。如果公司遲啲搞大型選美,我當然希望參予。」ViuTV暫時只有11位合約藝人,論資排輩,心美絕對稱得上喺ViuTV一姐,早前首度參演《瑪嘉烈與大衛》網上版,佢話﹕「金生(ViuTV製作部副總裁金廣誠)叫我拍劇做自己,但我唔識演戲真係好難,公司好好,搵咗智叔(廖啟智)同我上堂,獲益良多。」化妝及髮型: Dera Tse

場地﹕hmv Bar & Restaurant中文名﹕黃心美

英文名﹕Scarlett

年齡﹕34歲

體重: 45kg

身高﹕163cm

學歷﹕英屬哥倫比亞大學畢業

ViuTV節目﹕ViuTV啟播禮、雙宋抵港記者

(攝影﹕陳志嵐) 心穎BB家姐黃心美,笑起上嚟都好甜… ViuTV將心美塑造成「金牌司儀」。
論資排輩,心美絕對稱得上喺ViuTV一姐。 心美曾經簽過唱片公司,又喺大台做過一年娛樂新聞主播。

鍾意就快D Share啦!