掃呢頁CODE去手機

2016年5月23日 星期一

劉濤會素顏李心潔 姐妹情深攬攬 __,心潔,劉濤,李心潔,

有好姐妹嚟探自己,心潔都嗌感動~佗孖B嘅藝人李心潔,早前出席活動時曾表示會留在馬來西亞生產,又直言要老公彭順會否陪伴入產房。相隔一星期,個肚愈來愈大嘅李心潔,獲大陸女星劉濤上門探望,感情好嘅兩人一見面即刻攬攬,劉濤又伏喺心潔嘅巨肚上面,唔知佢有無feel到孖B喺肚入面郁呢?事後劉濤將合照放上微博,見心潔素顏見人,面圓圓展示幸福肥,佢仲無有怕着住吊帶裙。心潔亦有轉發劉濤博文,並寫道:「親愛的,终於見 ...


有好姐妹嚟探自己,心潔都嗌感動~

佗孖B嘅藝人李心潔,早前出席活動時曾表示會留在馬來西亞生產,又直言要老公彭順會否陪伴入產房。相隔一星期,個肚愈來愈大嘅李心潔,獲大陸女星劉濤上門探望,感情好嘅兩人一見面即刻攬攬,劉濤又伏喺心潔嘅巨肚上面,唔知佢有無feel到孖B喺肚入面郁呢?事後劉濤將合照放上微博,見心潔素顏見人,面圓圓展示幸福肥,佢仲無有怕着住吊帶裙。心潔亦有轉發劉濤博文,並寫道:「親愛的,终於見面了,感動!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!