掃呢頁CODE去手機

2016年5月22日 星期日

杜德偉一索得男:估唔到我咁勁 __,杜德偉,

杜德偉都忍唔住話自己勁呀!歌手杜德偉於社交網攬實老婆宣布做爸爸,杜德偉接受《東網》電話訪問時,更宣布一索得男的喜訊,透露太太預產期是10月,他在電話中笑不停:「BB係香港製造,其實三年前結婚後,我哋冇諗過生BB,因為覺得世界好亂、經濟又唔好,所以只想過二人世界,但係好多朋友,包括傳媒都叫我哋生BB,所以喺去年年中開始試吓,但一直都冇好消息,太太買咗好多驗孕棒,但次次都係冇,嗰時我就知原來我哋係期望 ...


杜德偉都忍唔住話自己勁呀!

歌手杜德偉於社交網攬實老婆宣布做爸爸,杜德偉接受《東網》電話訪問時,更宣布一索得男的喜訊,透露太太預產期是10月,他在電話中笑不停:「BB係香港製造,其實三年前結婚後,我哋冇諗過生BB,因為覺得世界好亂、經濟又唔好,所以只想過二人世界,但係好多朋友,包括傳媒都叫我哋生BB,所以喺去年年中開始試吓,但一直都冇好消息,太太買咗好多驗孕棒,但次次都係冇,嗰時我就知原來我哋係期望生BB嘅,所以我哋請教家庭醫生,佢教我哋用排卵期嘅方法去試,後尾太太用咗十幾支驗孕棒去Check,支支都話佢有咗,我哋再睇醫生,證實真係有咗BB,真係好開心。」談及一索得男好厲害?他也哈哈:「都估唔到我咁勁,咁叻仔,係仔嚟㗎,真係光宗耀祖。」

瞞埋外父外母

杜德偉又說雖然思想西化,但知道懷孕未夠三個月不可外洩,故連外父、外母都會隱瞞,他說:「啱啱知有咗BB時,唔可以講出嚟,但我同太太同長輩講咗會去韓國,但如果突然唔去就穿煲,所以我哋照去,之後再去多轉馬爾代夫,我想太太生BB前,可以輕鬆吓。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!