掃呢頁CODE去手機

2016年5月9日 星期一

【紅都面晒】洪永城任蒙眼莊端兒亂摸 __,莊端兒,洪永城,

洪永城任蒙眼莊端兒亂摸,又話唔怕女友唐詩詠(左下)呷醋。藝人洪永城(Tony)與前珠寶小姐莊端兒到九龍灣出席活動,Tony應大會要求,讓蒙眼莊端兒在他身上亂摸,拆走玩具手榴彈,令Tony「紅都面晒」!Tony受訪時死撐冇尷尬,他說:「唔尷尬,玩遊戲啫。(你頭先紅都面晒喎!)我有突變咩?本身曬呀!(怕女友唐詩詠呷醋?)唔會,工作啫!」之後,他又分享之前與詩詠到台灣旅行,他說:「係呀,我哋去咗台灣三、 ...


洪永城任蒙眼莊端兒亂摸,又話唔怕女友唐詩詠(左下)呷醋。

藝人洪永城(Tony)與前珠寶小姐莊端兒到九龍灣出席活動,Tony應大會要求,讓蒙眼莊端兒在他身上亂摸,拆走玩具手榴彈,令Tony「紅都面晒」!

Tony受訪時死撐冇尷尬,他說:「唔尷尬,玩遊戲啫。(你頭先紅都面晒喎!)我有突變咩?本身曬呀!(怕女友唐詩詠呷醋?)唔會,工作啫!」

之後,他又分享之前與詩詠到台灣旅行,他說:「係呀,我哋去咗台灣三、四日,被好熱心嘅乘客影咗我哋相,其實都係簡簡單單去嗰邊食吓嘢,行夜市,佢鍾意食嘢。呢次旅行都算係禮物,另外都有送禮物,但留啲私隱畀我。(預支蜜月?)咁又冇。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!