掃呢頁CODE去手機

2016年5月23日 星期一

【見埋家長】莊思明讚楊明係高分男友 __,莊思明,楊明,思明,

莊思明大話楊明對自己好,係高分男友。藝人莊思明與楊明自承認戀情後,就愛得高調,十分恩愛,楊明到吉隆坡工作,思明亦飛到當地相伴,順道探望雙親。昨晚才回港的思明,今日為電影《囧到洛杉磯》拍攝煞科戲,問到今次是否玩得特別開心,她表示次次差不多,只是去探屋企人。提到今次帶男友見家長,長輩們的反應時,她表示:「應該幾好,冇特登問。」談到被拍到與楊明於街頭親熱,她直言爸爸不懂看中文,但就指下次情到濃時會檢點: ...


莊思明大話楊明對自己好,係高分男友。

藝人莊思明與楊明自承認戀情後,就愛得高調,十分恩愛,楊明到吉隆坡工作,思明亦飛到當地相伴,順道探望雙親。

昨晚才回港的思明,今日為電影《囧到洛杉磯》拍攝煞科戲,問到今次是否玩得特別開心,她表示次次差不多,只是去探屋企人。提到今次帶男友見家長,長輩們的反應時,她表示:「應該幾好,冇特登問。」談到被拍到與楊明於街頭親熱,她直言爸爸不懂看中文,但就指下次情到濃時會檢點:「唔好意思,但咁大個人,唔係玩,我會喺網上放閃等大家見多啲,唔使大驚小怪。」

至於楊明是否結婚對象?她坦言:「咁大個人,拍拖認真,結婚遲啲諗,問佢啦。(等佢求婚?)拋個波畀佢,等佢答。(畀幾多分佢?)高分。(最滿意佢啲乜?)對我好。(ready結婚?)我想自己儲吓錢先,有安全感啲。(見過男方家人未?)(佢哋)唔喺香港。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!