掃呢頁CODE去手機

2016年5月22日 星期日

【擺陳敏之上枱邀離巢】陳志雲突然爆肚:我鍾意男仔 __,志雲,陳敏之,陳志雲,

仍然係陳志雲噚晚上祥仔伊館棟篤笑頭場。志雲大師之後仲扮白韻琹講嘢,又話白婆婆回眸一笑,真係唔係人咁品,又讚阿姐汪明荃之前揶揄港鐵主席馬時亨,話港鐵成日加價,好有承擔。講完一輪,祥仔同志雲大師又唱又跳娛賓,係,志雲大師認真畀足面!佢哋仲話要捉兩個台下觀眾上台玩摩天輪。祥仔首先捉咗坐係台下嘅伍詠薇上台,呢個時候,陳志雲就話:「我鍾意男仔,我要揀男仔得唔得先?」雖然大師咁講,不過最後就捉咗陳敏之上台。上 ...


仍然係陳志雲噚晚上祥仔伊館棟篤笑頭場。志雲大師之後仲扮白韻琹講嘢,又話白婆婆回眸一笑,真係唔係人咁品,又讚阿姐汪明荃之前揶揄港鐵主席馬時亨,話港鐵成日加價,好有承擔。講完一輪,祥仔同志雲大師又唱又跳娛賓,係,志雲大師認真畀足面!佢哋仲話要捉兩個台下觀眾上台玩摩天輪。祥仔首先捉咗坐係台下嘅伍詠薇上台,呢個時候,陳志雲就話:「我鍾意男仔,我要揀男仔得唔得先?」雖然大師咁講,不過最後就捉咗陳敏之上台。上到台後,就輪流畀大師逼供:「你哋幾時離開TVB呀,唔使傾」見佢哋冇出聲,大師繼續話:「乜你哋有言論限制嘅咩?」伍姑娘就話:「我8月已經離開咗無綫」聽完後,大師繼續抽水:「因為無綫最近有套《殭》劇,但係收視未如理想,監製話觀眾水平低,我就想話呢,驚我哋攀唔到咁高,唔知幾時先睇到你。」呢個時候,一直冇出聲嘅陳敏之就答:「哎吔!師傅你唔好玩我」大師最後先包番句:「TVB啲確其實幾好睇嘅!」大師,係咪曲線先!?

志雲問:「你哋幾時離開TVB呀,唔使傾」 見佢哋冇出聲,大師繼續話:「乜你哋有言論限制嘅咩?」 呢個時候,一直冇出聲嘅陳敏之就答:「哎吔!師傅你唔好玩我」

鍾意就快D Share啦!