掃呢頁CODE去手機

2016年5月22日 星期日

名人:噴血!陳瑞瑩拗腰晒半球 __,陳瑞瑩,

嘩,呢個look真係冇得輸!天氣開始炎熱,游水成為最佳運動,吸睛力強嘅泳裝開始出動,模特兒陳瑞瑩就已經落水暢泳,大騷靚body!佢喺Facebook上載咗張着上白色超DeepV泳衣,露出南北半球,雖然一件頭上陣,但性感不遜三點式,加上佢嘅S形甫士,完全冇得輸,靚爆!有料自然唔怕晒,陳瑞瑩性感無限,另外仲上載一張食下午茶相,白色泳衣披咗件小外套,更加引人入勝。最強娛樂APP《東網巨星》,不時推出最新 ...


嘩,呢個look真係冇得輸!天氣開始炎熱,游水成為最佳運動,吸睛力強嘅泳裝開始出動,模特兒陳瑞瑩就已經落水暢泳,大騷靚body!佢喺Facebook上載咗張着上白色超DeepV泳衣,露出南北半球,雖然一件頭上陣,但性感不遜三點式,加上佢嘅S形甫士,完全冇得輸,靚爆!有料自然唔怕晒,陳瑞瑩性感無限,另外仲上載一張食下午茶相,白色泳衣披咗件小外套,更加引人入勝。
來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!