掃呢頁CODE去手機

2016年5月22日 星期日

【韓流】HeHe最愛! 邊十位男星最令同志嗒糖? __,HeHe,男同性戀,

【韓流】HeHe最愛!邊十位男星最令同志嗒糖?2016-05-2208:00:00HKT韓國十分流行喺網上舉辦唔同嘅投票,等網民揀出最鍾意或者最適合嘅偶像,而投票嘅種類真係包羅萬有,近日就有個「2016年票選最受Gay歡迎嘅TOP10男藝人」。票選嘅第一名就係早前韓國熱播嘅懸疑劇《Signal》男主角李帝勳。李帝勳雖然憑《Signal》先比較為人熟悉,但早於2005年佢已經開始其演藝生涯,於同志界 ...


【韓流】HeHe最愛! 邊十位男星最令同志嗒糖?

2016-05-22 08:00:00 HKT



韓國十分流行喺網上舉辦唔同嘅投票,等網民揀出最鍾意或者最適合嘅偶像,而投票嘅種類真係包羅萬有,近日就有個「2016年票選最受Gay歡迎嘅TOP10男藝人」。

票選嘅第一名就係早前韓國熱播嘅懸疑劇《Signal》男主角李帝勳。李帝勳雖然憑《Signal》先比較為人熟悉,但早於2005年佢已經開始其演藝生涯,於同志界中最廣為人知嘅應該係佢於2009年拍攝嘅同志短片《只是朋友》(Just Friends),當初嘅小鮮肉依家已經有唔少肌肉,早前出演綜藝節目《Running Man》(RM)時濕身後更令好身材一覽無概,當時《RM》一眾主持仲望到目不轉睛,難怪能夠成為第一名。

第二名就係憑神劇《太陽的後裔》而人氣急升嘅宋仲基,睇嚟宋仲基唔只受女性歡迎,連男性都吸引到,真係男女通吃!而第三名就係《奶酪陷阱》男星徐康俊,其後分別為宋仲基同門師弟朴寶劍、男團GOT7嘅Junior、男團MADTOWN成員JOTA、《咖啡王子》男星孔侑、男團防彈少年團(BTS)成員柾國、韓劇《結婚三次的女人》男星河錫辰同男團EXO成員D.O.。



第一名:李帝勳



第二名:宋仲基



李帝勳曾拍攝同志短片《只是朋友》





第三名:徐康俊



第四名:朴寶劍



第五名:Junior



第六名:JOTA



第七名:孔侑



第八名:柾國



第九名:河錫辰



第十名:D.O.


鍾意就快D Share啦!