掃呢頁CODE去手機

2016年6月21日 星期二

54歲利智保養得宜 36F導彈胸襲中環 __,利智,

利智雖然着到鬼咁密實,但係都依然遮蓋唔到佢嘅好身材。久未在港露面的利智,昨日傍晚6點半現身中環,54歲的她保養得相當好,皮膚白晢秀髮濃密。現場所見,雖然利智全身黑色打扮包到實,扣鈕扣到上頸,但依然難掩其美好身材,驕人咪咪繼續「堅挺」。利智獨自一人離開商場,然後行去的士站等車,期間陽光猛烈,利智一度用手遮擋。記者事後致電利智好友陳嵐,講到利智回港,她說:「係呀!佢同老公一齊返咗嚟,今日已經返咗上海。 ...


利智雖然着到鬼咁密實,但係都依然遮蓋唔到佢嘅好身材。

久未在港露面的利智,昨日傍晚6點半現身中環,54歲的她保養得相當好,皮膚白晢秀髮濃密。現場所見,雖然利智全身黑色打扮包到實,扣鈕扣到上頸,但依然難掩其美好身材,驕人咪咪繼續「堅挺」。

利智獨自一人離開商場,然後行去的士站等車,期間陽光猛烈,利智一度用手遮擋。記者事後致電利智好友陳嵐,講到利智回港,她說:「係呀!佢同老公一齊返咗嚟,今日已經返咗上海。(有冇約食飯?)佢住我屋企㗎!(佢哋返嚟傾工作?)唔係,做啲私事啫。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!