掃呢頁CODE去手機

2016年7月13日 星期三

【一心釣金龜】陳庭欣騎牛搵馬 翟威廉甘心做後備觀音兵 __,庭欣,翟威廉,陳庭欣,

28歲嘅2010年港姐冠軍陳庭欣,入行以來緋聞並唔係咁多,佢曾經同「5億女婿」黎諾懿傳緋聞之外,就係同2010年嘅香港先生翟威廉傳地下情。話說佢哋當選後,都加入咗大台,1年後佢哋就開始發展地下情喇!前年仲有報道爆佢哋已經去到半同居關係,話庭欣久唔久就會去翟威廉嘅星河明居過夜。佢哋嘅情侶關係,係圈中都已經係一個公開嘅秘密!正等待佢哋正式公開情侶關係之際,今年3月,就有報道話陳庭欣背住翟威廉偷㗳夏文汐 ...




其他影片:>>






28歲嘅2010年港姐冠軍陳庭欣,入行以來緋聞並唔係咁多,佢曾經同「5億女婿」黎諾懿傳緋聞之外,就係同2010年嘅香港先生翟威廉傳地下情。話說佢哋當選後,都加入咗大台,1年後佢哋就開始發展地下情喇!前年仲有報道爆佢哋已經去到半同居關係,話庭欣久唔久就會去翟威廉嘅星河明居過夜。佢哋嘅情侶關係,係圈中都已經係一個公開嘅秘密!正等待佢哋正式公開情侶關係之際,今年3月,就有報道話陳庭欣背住翟威廉偷㗳夏文汐嘅有米大狀表弟唐偉倫(Warren),報道係咁講嘅,話Warren趁模特兒女友Candice去台灣做嘢嘅時候,就約咗庭欣去數碼港睇戲,睇完戲仲有下文,返咗碧瑤灣宿一宵添(新聞連結:http://bit.ly/29o0ihN ),就係咁庭欣同翟威廉嘅地下情玩完喇!但上月佢哋又合體約埋兩對情侶林師傑、歐陽巧瑩同麥秋成同蔡思貝,去心燒飯堂食飯,睇落佢哋好似復合。但其實庭欣只係騎牛搵馬,近年仲成日去啲名人飯局,就係咁,俾佢識到Warren,有報道嘅知情人士仲講到,陳庭欣恃住翟威廉對佢知心一片同專一,除咗要佢隨傳隨到,仲成日對佢呼呼喝喝,庭欣仲會覺得自己做錯乜嘢,男友都會原諒。

翟威廉同陳庭欣傳緋聞多年,已經係公開嘅秘密。不過陳庭欣一心釣金龜,仲被影到背住翟威廉暗溝有米大狀唐偉倫。 上月27日,陳庭欣同翟威廉先至拍住拖,相約蔡思貝麥秋成、仲有林師傑歐陽巧瑩幾pair人一齊心燒飯聚。
原來陳庭欣真係騎牛搵馬 二人出雙入對 有米大狀唐偉倫(左)

鍾意就快D Share啦!