掃呢頁CODE去手機

2016年7月20日 星期三

何傲兒一拖二睇魚 周子揚擺脫唔到前度 __,周子揚,傲兒,何傲兒,

何傲兒一拖二睇魚周子揚擺脫唔到前度1,725views│2016年07月20日再見不是朋友,周子揚同何傲兒散咗之後,大家各自各精彩。分手都鬧到咁薑,何傲兒心已死,之前有人見到佢同兩個台灣男人去海洋公園睇魚魚,一拖二,何傲兒大把貨,唔怕冇仔溝。周子揚試過同一大班女開船P,不過就話船上所有女都有男友;之前仲俾《壹》仔影到一枝公,自己帶埋啞鈴,喺沙灘狂操,方死人唔知佢單身咁。喺薜世恆生日party終於有 ...






  • 其他影片:>>






  • 何傲兒一拖二睇魚 周子揚擺脫唔到前度
  • 1,725 views│2016年07月20日
  • 再見不是朋友,周子揚同何傲兒散咗之後,大家各自各精彩。

    分手都鬧到咁薑,何傲兒心已死,之前有人見到佢同兩個台灣男人去海洋公園睇魚魚,一拖二,何傲兒大把貨,唔怕冇仔溝。

    周子揚試過同一大班女開船P,不過就話船上所有女都有男友;之前仲俾《壹》仔影到一枝公,自己帶埋啞鈴,喺沙灘狂操,方死人唔知佢單身咁。

    喺薜世恆生日party終於有佢份喇,不過呢個新女,同前度咁似樣,難道都係忘不了何傲兒!?

    鍾意就快D Share啦!